idrii6666 Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 Hallo waar vindt je een ufo voor ps2 van mijn neef heb ik gehoord om via de bleu hel naar area 69 te vliegen en dat je een ufo kan vliegen mogelijk op ps2 Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 Hallo waar vindt je een ufo voor ps2 van mijn neef heb ik gehoord om via de bleu hel naar area 69 te vliegen en dat je een ufo kan vliegen mogelijk op ps2 Onmogelijk dat je in een UFO kan vliegen op de PS2. Via Blue Hell vliegen naar Area 69 kan je wel doen maar er zitten geen UFO's in de game, tenzij je neef het op de PC speelt want dan kan je het spel spelen met een modificatie van een UFO. Reageren
Gast Geplaatst: 8 januari 2011 Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 Het moet mogelijk zijn,ik kon GTA:VC ook modden op de xbox dus als je in de bestanden kan komen via je PC moet het lukken. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 8 januari 2011 Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 Modding op PS2 is mogelijk, maar vrij lastig. Je moet dan een soort "modding chip" hebben, wat illegaal is en wij hier dus niet verder over uitweiden. Reageren
Gast Geplaatst: 8 januari 2011 Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 Xbox kan je op je computer aansluiten voor o.a. XBMC (XBox Media Center) dus lijkt me niet illegaal? Reageren
BoerTijger Geplaatst: 8 januari 2011 Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 er zit toch echt wel verschil in tussen een ps2 en een xbox.. Reageren
Dotz Geplaatst: 8 januari 2011 Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 Als je mod niet groter is dan 96mb zou het in principe mogelijk moeten zijn, maar dat lijkt me erg onwaarschijnlijk. Reageren
idrii6666 Geplaatst: 10 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2011 Iedereen bedankt voor de hulp Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.