GospGTA Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 Hé, kan je de kleding van deze ganglid kopen: http://iaza.com/work/110103C/iaza06792250622100.png Zoja, bij welke winkel(s)? Reageren
PrioX Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 Voor zover ik weet kan je die niet kopen. Maar ik kan me natuurlijk ook vergissen! Klik hier voor alle kledingwinkels in San Andreas Reageren
BoerTijger Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 bij een van de missies op het begin kun je je kleding aanpassen. Daar is dit gebeurd Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 Bij de Binco heb je dit shirt dat veel gelijkenissen toont met het shirt. Het is echter wel groen en de bovenste knopen zijn dicht, maar je bent immers wel een Grove Street Lid. @BoerTijger: Dat kan tijdens de missie 'Nines and AK's'. Als je Big Smoke heeft thuisgebracht, belt Sweet je dat je kleding moet gaan kopen die de kleuren van je gang hebben. Dan kan je de Binco in en kan je kleren kopen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.