Dara Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 (bewerkt) Hallo jongens. Is het mogelijk om een mislukte missie niet helemaal vanaf het begin weer te spelen. Ik bedoel dat je niet weer helemaal opnieuw naar de plek moet rijden. Maar gewoon vanaf het plek waar de actie begint te beginen. Een soort quick save dus. Bewerkt: 29 juni 2005 door Dara Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 Alleen met Trip Skip, al is die niet altijd te gebruiken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 Als ik me niet vergis heb je meestal Trip Skip bij waneer je ergens ver naar toe moet rijden. Zoals Photo Oppurtunity. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 Als ik me niet vergis heb je meestal Trip Skip bij waneer je ergens ver naar toe moet rijden.Zoals Photo Oppurtunity. Ja inderdaad,dat is zo'n lang eind rijden,dan ben je wel blij dat je trip skip kan doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kortman_8 Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 Ik kon bij die missie geen trip skip doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 ik kon ook trip skip doen bij de missie van big smoke dat je og loc moest ophale van de bajes :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 Ik kon bij die missie geen trip skip doen. Je kan alleen Trip Skip doen als je die missie een 2de, een 3de, ... keer speelt. Als je die missie gefaild hebt mag je wel niet terug loaden anders werk die Trip Skip niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.