Davedavy Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 Ik heb dus een nieuw model gemaakt , die woud ik ingame zetten met med , ik klikte op new object ( of wat er ook staat ) bij het invoegen van de dff ging niks mis , ik zag mijn model zonder texture , toen ik mijn texture woud invoegen , crashte med, dit gebeurd steeds, wat moet ik er aan doen? Ik run med en txd workshop alle 2 als administrator en windows xp combaliteit modus Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 Combalitei modus? Oh daar door werkten mijn MEd niet! Bedankt je hebt mij geholpen met je probleem! Reageren
Davedavy Geplaatst: 2 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 Fijn dat jij geholpen bent Maar ik nog nie xD Reageren
Big Boss Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 Kan je niet gewoon je object manueel toevoegen aan de IDE file? Zo moeilijk is dat heus niet. objs #andere objecten staan hierboven #objectid, naamdff, naamtxd, drawdistance, flags - dus bv: 18631, MijnDFF, MijnTXD, 300, 128 end Reageren
danny18 Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 Kan je niet gewoon je object manueel toevoegen aan de IDE file? Zo moeilijk is dat heus niet. objs #andere objecten staan hierboven #objectid, naamdff, naamtxd, drawdistance, flags - dus bv: 18631, MijnDFF, MijnTXD, 300, 128 end Dat is wel mogelijk, alleen dan kan je met Med de map van San Andreas niet meer laden tenzij je iedere keer weer die txd uit de ide weghaalt. Ik heb dit probleem zelf namelijk ook. Reageren
Davedavy Geplaatst: 3 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2011 (bewerkt) Kan je niet gewoon je object manueel toevoegen aan de IDE file? Zo moeilijk is dat heus niet. objs #andere objecten staan hierboven #objectid, naamdff, naamtxd, drawdistance, flags - dus bv: 18631, MijnDFF, MijnTXD, 300, 128 end Edit: Crasht med nog -,- Bewerkt: 3 januari 2011 door davedavy Reageren
Davedavy Geplaatst: 4 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2011 *bump* Wel een vroege bump mrja , heb je alle models af , crasht med =,= Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.