Ultimate-Killer Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 Hallo allemaal! Ik ben een anderen camera gewend dan sa maar kan het ook de anderen richting op? want nu als ik naar boven ga ga ik naar onder enz Dus is ,t mogelijk? b.v.d Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 Ik snap je vraag niet helemaal. Kan je dit alsjeblieft beter uitleggen, want hier kan ik vrij weinig mee? Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 Als het menu de optie "invert camera" heeft, dan kan je dit wijzigen. Ik kan me echter niet meer heugen of deze optie in SA zit, dus dat moet je zelf even napluizen. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 Als het menu de optie "invert camera" heeft, dan kan je dit wijzigen. Ik kan me echter niet meer heugen of deze optie in SA zit, dus dat moet je zelf even napluizen. Ik heb eventjes gekeken en deze optie zit niet in GTA: San Andreas. Je kan verder ook niks met de camera-instellingen doen. Het enigste wat je met de camerapositie's kan doen is de positie veranderen met V. Reageren
.Timothy Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 Als het menu de optie "invert camera" heeft, dan kan je dit wijzigen. Ik kan me echter niet meer heugen of deze optie in SA zit, dus dat moet je zelf even napluizen. Ik heb eventjes gekeken en deze optie zit niet in GTA: San Andreas. Je kan verder ook niks met de camera-instellingen doen. Het enigste wat je met de camerapositie's kan doen is de positie veranderen met V. Deze zit er wel degelijk in: hoofd- of pauzemenu » Options » Controller Setup » Mouse Settings » Invert Mouse Vertically » Yes. Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 2 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 VWO-er Bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.