idrii6666 Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 Hallo ik heb hier een coole look gezien op de pagina sexapele http://nl.wikigta.org/images/c/c5/Sexappeal04.jpg link van look dat ik wil maar die moet je kopen in victim maar die kleding vindt ik niet in victim waar moet je dat dan kopen en hoe noemen de kleding stukken Reageren
PrioX Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 (bewerkt) Deze kleding herken ik niet Ik denk dat het via een modificatie is gedaan Edit: Sorry het is geen mod. Kijk even op deze pagina Schoenen = Snake Skin Jasje = Gray Jacket Broek = Leather Pants (weet ik niet zeker) Pet = Black Beret Bril = Black Shades Bewerkt: 2 januari 2011 door PrioXCoMBo Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 Ze zijn er echt hoor: jacket bij de jasjes, zwarte broek en snake-skin laarzen. Gouden ketting erbij, zonnebrilletje op en klaar ben je Reageren
Scarface92 Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 Deze kleding is inderdaad te koop bij Victim. Deze kledingzaak speel je pas vrij na het voltooien van de Flight School. Reageren
GospGTA Geplaatst: 3 januari 2011 Rapport Geplaatst: 3 januari 2011 Kan nooit de broek, de broek die jij zei heeft een blauw iets achter+voor, het is Black Pants! Heb de look inmidels zelf ook, thanks. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.