danny18 Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 (bewerkt) Wie speelde vroeger nou niet als kind met een zelfgemaakt zwaardje ( of gewoon speelgoed ) als een ridder. Nu heb je een kans in San Andreas om als ridder te spelen Middeleeuws Zwaard.rar Veel plezier met de mod GRoete danny18 Ik was ondertussen even bezig met een schild... die een horloge zou moeten vervangen, heb hem gerigt aan een bot (wat ook niet lukte) maar toen ik doe goeie horloge om wou doen liep het spel vast... Hier de schild in 3ds max: Bewerkt: 2 januari 2011 door danny18 Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 Zal ,m eens uitproberen! Reageren
gtaewald Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 ziet er wel leuk uit, ook goede keuze voor textures. Reageren
Dotz Geplaatst: 3 januari 2011 Rapport Geplaatst: 3 januari 2011 Nice! Maak je ook een riddder/musketier-outfit? Reageren
danny18 Geplaatst: 3 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2011 Nice! Maak je ook een riddder/musketier-outfit? thnx allemaal voor de reacties @Dotz:Ik was al met zoiets bezig, alleen het is niet zo makkelijk vind ik... zoveel rondingen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.