Jump to content

Cartoons & Stripjes


NandroDavids

Recommended Posts

Iedereen kent ze wel, cartoons en stripjes in kranten, op internet, in tijdschriften en zelfs bij De Wereld Draait Door. Van die strips met daarin een briljante grap. Ikzelf zag afgelopen donderdag onderstaande cartoon achterop Het Parool staan en vond die echt geweldig.

scannen0001dg.jpg

Het lijkt me tof om hier de allerbeste cartoons en stripjes te verzamelen. Dus kom je een leuke tegen, waar dan ook, post 'm hier! Ga alsjeblieft niet alles van één en dezelfde cartoonist/tekenaar posten maar hou 't een beetje origineel en leuk :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ha ha, die is wel goed.

Ik lees meestal bij ons achter in de krant (Brabants Dagblad) de cartoons. Daar staat meestal FC Knudde, Elsje en Single. Wat ik wel leuke cartoons vind. Maar dit zijn meestal meerdere plaatjes, valt dit dan ook onder cartoons of weer onder strips

Link to comment
Delen op andere websites

Ik lees meestal bij ons achter in de krant (Brabants Dagblad) de cartoons. Daar staat meestal FC Knudde, Elsje en Single. Wat ik wel leuke cartoons vind. Maar dit zijn meestal meerdere plaatjes, valt dit dan ook onder cartoons of weer onder strips

Dat valt onder strips inderdaad...maar ik heb de topictitel en de openingspost maar even aangepast. Korte stripjes kunnen namelijk ook prima in dit topic, want ook daar zitten vaak genoeg hele goeie tussen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...