K1pc0rn Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 hoe kan ik een 3D object in een filmpje doen die ik zelf heb gefilmd? ik heb al 3DS max maar ik weet niet of het daar mee moet? Reageren
Sublime Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 hoe kan ik een 3D object in een filmpje doen die ik zelf heb gefilmd? ik heb al 3DS max maar ik weet niet of het daar mee moet? Als je het 3D object in 3DSmax heb geladen kan je cameras toevoegen en daarmee in animatie modus gaan, vanaf daar kan je de animatie opnemen, maar hoe dit allemaal precies moet... zul je toch even op google moeten zoeken Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 2 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 maar je kan toch wel iets met Sony Vegas Pro doen? je kan dan toch texten in het filmpje doen? Reageren
iefen Geplaatst: 3 januari 2011 Rapport Geplaatst: 3 januari 2011 nou kijk als je dus het 3d object doormiddel van de timeline animeert. dus als je beneden op auotkey klikt en dus op de tijdbalk verder gaat en dan bijvoorbeeld roteert en dan maakt hij dus een "keyframe" als je dit dus vaker doet dan krijg je een animatie. als je dit renderd ( ik doe altijd als jpeg, dan krijg je een jpeg sequence) dan kan je dacht ik in after effects bijvoorbeeld de mode veranderen naar iets van add ofzo of een keylight gebruiken. en in sony vegas was het denk ik het fx chrome key. Greetz, Iefen Reageren
game~skater Geplaatst: 3 januari 2011 Rapport Geplaatst: 3 januari 2011 nou kijk als je dus het 3d object doormiddel van de timeline animeert. dus als je beneden op auotkey klikt en dus op de tijdbalk verder gaat en dan bijvoorbeeld roteert en dan maakt hij dus een "keyframe" als je dit dus vaker doet dan krijg je een animatie. als je dit renderd ( ik doe altijd als jpeg, dan krijg je een jpeg sequence) dan kan je dacht ik in after effects bijvoorbeeld de mode veranderen naar iets van add ofzo of een keylight gebruiken. en in sony vegas was het denk ik het fx chrome key. Greetz, Iefen Nog makkelijker, gewoon als een .PNG sequence opslaan, dan zit er automatisch een Alpha channel in. Anders (als je After Effects hebt) kun je hier eens kijken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.