Jump to content

3D object in filmpje


K1pc0rn

Recommended Posts

hoe kan ik een 3D object in een filmpje doen die ik zelf heb gefilmd?

ik heb al 3DS max maar ik weet niet of het daar mee moet?

Als je het 3D object in 3DSmax heb geladen kan je cameras toevoegen en daarmee in animatie modus gaan, vanaf daar kan je de animatie opnemen, maar hoe dit allemaal precies moet... zul je toch even op google moeten zoeken

Link to comment
Delen op andere websites

nou kijk als je dus het 3d object doormiddel van de timeline animeert.

dus als je beneden op auotkey klikt en dus op de tijdbalk verder gaat en dan bijvoorbeeld roteert en dan maakt hij dus een "keyframe" als je dit dus vaker doet dan krijg je een animatie. als je dit renderd ( ik doe altijd als jpeg, dan krijg je een jpeg sequence) dan kan je dacht ik in after effects bijvoorbeeld de mode veranderen naar iets van add ofzo of een keylight gebruiken. en in sony vegas was het denk ik het fx chrome key.

Greetz, Iefen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

nou kijk als je dus het 3d object doormiddel van de timeline animeert.

dus als je beneden op auotkey klikt en dus op de tijdbalk verder gaat en dan bijvoorbeeld roteert en dan maakt hij dus een "keyframe" als je dit dus vaker doet dan krijg je een animatie. als je dit renderd ( ik doe altijd als jpeg, dan krijg je een jpeg sequence) dan kan je dacht ik in after effects bijvoorbeeld de mode veranderen naar iets van add ofzo of een keylight gebruiken. en in sony vegas was het denk ik het fx chrome key.

Greetz, Iefen ;)

Nog makkelijker, gewoon als een .PNG sequence opslaan, dan zit er automatisch een Alpha channel in. :)

Anders (als je After Effects hebt) kun je hier eens kijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...