-TonyStark- Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2011 Ik wil dus mijn PSP verkopen. Ik heb hem gekocht in 2007 dus garantie is verlopen. De psp is in goede staat paar krasjes her en der en je krijgt 11 spelletjes erbij nl:Driver 76,Rainbowsixvegas, prince of persia , nfs carbon , killzone , cars (a) ,nfs prostreet , motogp 08 , ridge racer 2 , en nog 2 maar ik kom er niet op welke je krijgt 2 stickies van 32mb. En hij is niet omgebouwd Nu de vraag hoeveel zou dit allemaal waard zijn ? grjtes >>> Door NandroDavids: Verplaatst naar Luxuries <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2011 (bewerkt) PSP-2000 hé? 120 euro voor het totaalpakket is toch wel het minimum, 150 euro vind ik het maximum dat je ervoor kan vragen. Bewerkt: 2 januari 2011 door MegaPilot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-TonyStark- Geplaatst: 2 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2011 PSP 2004 was ik vergeten te vermelden miss da da uitmaakt voor de prijs? een euro of 5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta master 1 Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2011 PSP-2000 hé? 120 euro voor het totaalpakket is toch wel het minimum, 150 euro vind ik het maximum dat je ervoor kan vragen. Mee eens. Ik zou hem gewoon op bieden zetten en zeggen dat je geen biedingen onder de bijv. 135 euro accepteert, terwijl je toch stiekem minimaal 120 euro in je achterhoofd houd > Naja, dat zou ik niet doen want ik zou mijn PSP niet verkopen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-TonyStark- Geplaatst: 2 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2011 Eigenlijk wil ik hem ook niet verkopen maar ik heb geld nodig want ik wil me zo ne xbox360 aanschaffe en daarvoor heb k nog wa geld nodig + mijn spaarcentjes.Ik krijg niks van men ouders omdat ik pas een pc heb gekregen . Maareh ik twijfel tusse ps3 en xbox 360. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta master 1 Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2011 Eigenlijk wil ik hem ook niet verkopen maar ik heb geld nodig want ik wil me zo ne xbox360 aanschaffe en daarvoor heb k nog wa geld nodig + mijn spaarcentjes.Ik krijg niks van men ouders omdat ik pas een pc heb gekregen . Maareh ik twijfel tusse ps3 en xbox 360. Tegenwoordig bestaat zoiets als werken... Is dat misschien een optie? Als je je PSP verkoopt krijg je er denk ik spijt van... O, en persoonlijk zou ik voor een PS3 gaan, maar ik ga nu maar niet uitgebreid vertellen waarom aangezien ik dan een consolewar ontketen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-TonyStark- Geplaatst: 2 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2011 dat zou een optie zijn maar we zitte nu in hartje winter en ik ben pas 15 jaar dus kzou nie wete wat ik zou moete werke he. En over de keuze dat zien we wel maar ik zou graag wat voordele en nadele te hore krijgen van de 2 spelconsoles Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2011 (bewerkt) Ik zou doen wat gta master 1 zegt, hem voor 150 euro op internet zetten, want ze bieden bijna altijd onder de vraagprijs.. Bewerkt: 2 januari 2011 door MegaPilot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta master 1 Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2011 (bewerkt) dat zou een optie zijn maar we zitte nu in hartje winter en ik ben pas 15 jaar dus kzou nie wete wat ik zou moete werke he. En over de keuze dat zien we wel maar ik zou graag wat voordele en nadele te hore krijgen van de 2 spelconsoles Toen ik 15 was werkte ik eens per week in de afwas in een restaurant en daar kreeg ik ruim 100 euro per maand voor (plus 2 pilsjes na werktijd per keer na het werken ). Ook kun je dan al vaak vakkenvullen bij supermarkten. Maar ik hou al op te zeuren . De reden dat je iets boven de echte prijs moet gaan zeggen, is inderdaad omdat mensen altijd minder bieden. Wat natuurlijk logisch is want je wil zo min mogelijk er voor betalen . Bewerkt: 2 januari 2011 door gta master 1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-TonyStark- Geplaatst: 2 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2011 "+ 2 pilsjes " hahaha xD . Mjaa k zal zien wat ik ermee doe misschien spaar ik door en laat ik men psp gewoon want k heb er nog steeds lol mee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2011 (bewerkt) "+ 2 pilsjes " hahaha xD . Mjaa k zal zien wat ik ermee doe misschien spaar ik door en laat ik men psp gewoon want k heb er nog steeds lol mee Dan zou ik 'm niet verkopen als ik jou was.. Bewerkt: 2 januari 2011 door MegaPilot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-TonyStark- Geplaatst: 2 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2011 Oké ha bedankt voor jullie reacties . GTAFORUM RULES! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 4 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2011 "+ 2 pilsjes " hahaha xD . Mjaa k zal zien wat ik ermee doe misschien spaar ik door en laat ik men psp gewoon want k heb er nog steeds lol mee Dan zou ik hem zeker niet verkopen. Ik heb 4 maanden terug voor 130 een PSP gekocht(ook 2004) maar wel omgebouwd met 8gb kaartje erin, en af en toe heb ik er nog steeds plezier ervan. Daarnaast, keuze tussen PS3 en X360 moet je zelf weten, wat ik wel wil zeggen, dat je geen PS3 moet maar mag kopen omdat je een PSP hebt. Ze kunnen wel samen werken zoals remote play, maar ondersteuning is zo weinig dat je het daarvoor niet hoeft te doen. Je kunt bv. je PS3 aanhebben met remoteplay en een filmpje draaien vanaf de hardeschijf, maar vanaf een dvdtje gaat weer niet. Enigste reden dat ik remote play zou gebruiken is vanwege de internetbrowser, die van de PSP is zwaar kut en van de PS3 is beter. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.