Jump to content

Kabouter? Illuminati? Bunneh?


Bierbuikje

Recommended Posts

>>> Door Silverbyte: Jongens, gelieve alleen serieus te reageren en te raten. Voor dit soort spelletjes moet je naar de Stamkroeg. Ik laat het topic nu nog even hier, maar als er niet normaal gedaan kan worden, vliegt 'ie daarheen.<<<
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vraag me ook af wat het is. Het is in ieder geval niet iets wat in Graphics thuishoort zo te zien. Geef een baby een tekenvel, een potlood en hij maakt dezelfde stippen als wat jij in zoiets hebt. Eén zo'n 'oog' maken, als je die zelf hebt gemaakt, dan duplicate en je hebt dit als resultaat.. Daarnaast kan je het rechter oogje ook nog beter 180 graden horizontaal flippen, want dan is het zelfde nog echter :7 Dat je zoiets durft te laten zien :7

1/10.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga niet akkoord met Visser. Als je het oog zou flippen zou het wezen scheel kijken, dat is niet de bedoeling, neem ik aan?

Verder vind ik hem best leuk, het geeft je een mysterieus gevoel. Gewoon simpel, twee ogen met een kader erom, je weet meteen wat het is.

In het kort: Leuk en simpel, ik geef je een 6.8/10.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het wel iets hebben. Lekker mysterieus. Het hoeft niet meteen grafisch mooi of moeilijk te zijn, het is net zoiets als een WC-pot in een museum plaatsen. (= echt gebeurd) Het is apart, mysterieus en gewaagd. Staren de oogjes je aan? Of niet? Zijn het wel eens oogjes? Misschien zijn het pinda's? Wie weet. Gewaagd werkje, BB! :bier: 8/10.

Link to comment
Delen op andere websites

Simpele kunstwerkjes zonder effecten zijn het niet waard om gepost te worden? Onzin. Zelf vind ik het een top idee, gewoon een cleane sig met 2 oogjes d'r in wat een hoop vragen oproepen, wat dus bekijks trekt. Gewoon je eigen fantasie er overheen gooien en er komt iets moois uit :)

7/10 voor het idee en uitvoering :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...