SanAndreasStories Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 Hoi gasten mijn vriends pc is kapot en vroeg mij om voor een nieuwe pc te zoeken maar ik weet niks dus ik zal hier hulp moeten zoeken.maar hij vroeg of je bij azerty per maand kunt betalen dus gaat dat budget:500 doel:gaming,school en internet merk pc of samengesteld:als hij maar met krediet kan betalen voorkeuren voor merk:jullie keus windows:ja door bedrijf laten samenstellen:ja randapparatuur:nee onderdelen hergebruiken:nee maak er iets leuks vann Reageren
ikt Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 (bewerkt) Monitor, toetsenbord en muis niet inbegrepen? Anders wordt het nogal krapjes Bewerkt: 2 januari 2011 door ikt Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 (bewerkt) aangezien hij bij randapparatuur niks heeft denk k niet dat hij een toetsebord scherm etc nodig zal hebben ? anders word het echt krapjes ikzelf dacht aan dit: http://azerty.nl/1-2249-373897/azerty-pan-a004-towermodel-1-x-athlon-ii-x4-640-3-ghz-ram-4-gb-vaste-schijf-1-x-500-gb-dvd-rw-r-dl-.html Lijkt me een goed systeempje >>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd, gebruik voortaan de Edit- of Bewerk-knop.<<< Bewerkt: 2 januari 2011 door Thundercover Reageren
SanAndreasStories Geplaatst: 4 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2011 ow maar hij kan toch 500 euro uitgeven Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 4 januari 2011 Rapport Geplaatst: 4 januari 2011 Ma moet hij nu echt een pc van 500 euro ik denk wel dat da systeem zeker wel voldoet. En trouwens de overige centjes zijn mooi in de zak gestopt daarna toch Reageren
Djmaddox Geplaatst: 4 januari 2011 Rapport Geplaatst: 4 januari 2011 ow maar hij kan toch 500 euro uitgeven ? Anyway, dat systeem van Azerty heeft een hele slechte videokaart. Beter stel je er eentje samen. Reageren
SanAndreasStories Geplaatst: 5 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2011 (bewerkt) nee hij hoeft geen randapparatuur kunnen jullie dan ene samenstellen maar hij had nog vraag.Kun je'per maand' betalen dus met krediet op azerty Bewerkt: 6 januari 2011 door SanAndreasStories Reageren
SanAndreasStories Geplaatst: 6 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2011 bump hallo!!! ik zit nog met een probleem Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.