Jump to content

Tutorial Visual Basic 2010


matt

Recommended Posts

Misschien moet je de code wel eens geven? Maar Label12.test moet wel niet tussen "". Je moet bijvoorbeeld schrijven (gaat niet bepaald over rekenmachine, maar eerder over de tekst): Label12.text = "blablabla".

Ik zou kunnen zeggen dat ie het dan als tekst bekijkt, maar hij kan het even goed als kleur of wat dan ook bekijken, omdat je niet aangaf wat hij met die Label12 moest doen. Als je Label12.text = "Label12.text blabla" deed dan gaf ie gewoon de tekst tussen "".

Naja.. Ik ben er zelf niet zo goed in, maar als je het hebt getypt zoals het in jouw bericht staat, moet je eens nakijken of je aanhalingstekens niet verkeerd staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de aanhalingsteken niet gedaan. Dat was gewoon voor aan te geven in mijn bericht.

Tis gelukt :o ik had " Label12" in plaats van " Label2" . Weet iemand nog iets wat ik kan maken? echt leuk

Bewerkt: door tonystarkiv
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het zo dom dat mijn programmas altijd opstarten met zon rare verbinding schermpje.

Wat voor schermpje?

Kan je misschien een screenshot ervan maken? Want het is me niet helemaal duidelijk wat je bedoelt.

Ik zou programmas willen maken & starten zoals alle andere programmas en niet zo dom zoals dit :(

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het zo dom dat mijn programmas altijd opstarten met zon rare verbinding schermpje.

Wat voor schermpje?

Kan je misschien een screenshot ervan maken? Want het is me niet helemaal duidelijk wat je bedoelt.

Ik zou programmas willen maken & starten zoals alle andere programmas en niet zo dom zoals dit :(

Ga naar properties(Waar publish, settings ..) Ga naar tab publish, en klik op de options knop. Klik dan links deployment, en haal het vinkje bij 'Use ".deploy" file extension' weg, en klik oke. Dan rechtsonder Publish Now, nu krijg je een venster van verkenner. Klik op Application Files map, Klik dan op de volgende map (Heet normaal: 'APPNAAM_VERSIE" Daar zit dan je .exe bestand. Die kan je dan ergens naartoe kopieeren, natuurlijk met alle .dll's die je programma misschien nodig heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...