Revo_ Geplaatst: 3 januari 2011 Rapport Geplaatst: 3 januari 2011 Weten jullie een goede manier/plek om een vrouw te kidnappen? (voor die ene trophy) Daarmee bedoel ik dus zonder gezien te worden. Reageren
Sentasi Geplaatst: 3 januari 2011 Rapport Geplaatst: 3 januari 2011 Loop is rond, buiten een stadje, tot je een vrouw tegenkomt, of ga is wat huizen/kamers binnen, en als niemand je kan zien, werp je je lasso. Sowieso kan je wel redelijk ongestraft een lasso naar iemand gooien, als er maar niet te veel mensen in de buurt zijn. Reageren
Revo_ Geplaatst: 3 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2011 (bewerkt) Bedankt, ik heb een vrijwilliger gevonden. Edit: En de trophy is binnen! Zag er niet echt realistisch uit, ze ontplofte gewoon. Bewerkt: 3 januari 2011 door Revo_ Reageren
Cheers. Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 of die vrouwen van die overvallen koetsen die als lokaas werken eerst paar bandieten aanvallen daarna die vrouw lassoën naar het spoor brengen klaar is kees! Reageren
PowerPats Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 klopt en dan krijg je geen negatieve reputatie. Reageren
Cheers. Geplaatst: 10 januari 2011 Rapport Geplaatst: 10 januari 2011 klopt en dan krijg je geen negatieve reputatie. daarom juist Reageren
TekaLoca Geplaatst: 24 januari 2011 Rapport Geplaatst: 24 januari 2011 Of je kan gewoon je Bandana aandoen. Verlies je ook geen rep. Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 25 januari 2011 Rapport Geplaatst: 25 januari 2011 Ik gebruikte Jenny uit de Jenny's Faith Stranger Side Mission. Niemand kent haar dus je krijgt geen verlies op Honor. Doe dit pas nadat je haar Medicine gaf. Ik lag haar neer bij de McFarlane's Ranch Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.