Gta Ripper Geplaatst: 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2011 (bewerkt) Hier een nieuwe tut van mij, vragen mogen altijd gesteld worden, ik sta altijd klaar om te helpen. Bewerkt: 22 februari 2015 door Gta Ripper Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtaewald Geplaatst: 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2011 goede outcome. maar, eh... hoe heet dat letttertype? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Ripper Geplaatst: 3 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2011 (bewerkt) goede outcome. maar, eh... hoe heet dat letttertype? Dat staat in de tut, goed lezen. Het lettertype heet Happy Squid. Bewerkt: 3 januari 2011 door Gta Ripper Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
matt Geplaatst: 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2011 Mooie duidelijke tut, veel plaatjes, geweldig! Alleen zou ik de volgende keer een ander lettertype kiezen voor je uitleg, deze staat nogal ver uitmekaar en dat maakt het lezen onprettiger. Ook zou ik bij de stap over curves vermelden hoe je in het curves menu komt, want dit is niet zo duidelijk. Verder, nogmaals, top! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Ripper Geplaatst: 3 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2011 Heel erg bedankt, matt! I'm glad to help. Voor de mensen die dat willen weten, je komt ook bij het adjustments menu bij curves. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royboow Geplaatst: 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2011 Mooie tutorial, leuke outcome, leuke effecten erin en natuurlijk ook veel dingen die voor velen nieuw zijn KUTGW Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.