Jump to content

Het Grote: 3DS topic!

Recommended Posts

Geplaatst:

Vreemd dat over deze nieuwe überhandheld nog geen topic is!

Nintendo-3DS-release-en-prijs.jpg

De Nintendo 3DS is een toekomstige handheld, geproduceerd door Nintendo en is de officiële opvolger van de Nintendo DS. De datum van uitgave in Japan staat gepland voor 26 februari 2011, de rest van de wereld in maart 2011.

De Nintendo 3DS hanteert 3D-effecten zonder enig gebruik van een speciale bril en is compatibel met de spellen van de Nintendo DS, Nintendo DS Lite, Nintendo DSi en de Nintendo DSi XL. Ook zullen er bepaalde 3D-films op kunnen afgespeeld worden en kunnen er met de twee camera's aan de voorkant (drie camera's in totaal, ook eentje boven het bovenste scherm) 3D foto's worden gemaakt. Youtube kan ook bekeken worden. Men kan er ook mee browsen. Tijdens de E3 van 2010 in Los Angeles werd de Nintendo 3DS officieel voorgesteld aan het grote publiek.

Bron: Wikipedia

Praat hier dus over de 3DS, de nieuwe parel van Nintendo.

Nieuws:

Nu is er een Chinees die uit de fabriek een 3DS heeft meegenomen! Geen firmware erop, maar toch opvallend dat het hem gelukt is. Hier kun je meer lezen: http://nintendo3dsblog.com/

• Reacties 52
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Gtaboy107

12

• TekaLoca

8

• Velaro

5

• Hayte

4

Geplaatst:

Nooit fan van DS'en geweest. Vind dit maar een gek iets.

Als je mensen erover hoort, klinkt het toch zeer goed hoor. Het zal ons wel weer verbazen. :)

Geplaatst:

Ten eerste; het is Nintendo. Niet echt fan van dus.

Ten tweede; 3D op een handheld is totaal onnodig

Ten derde; wat is de prijs van dit dingetje (omdat er 3D bij zit?)

Geplaatst:

Ten eerste; het is Nintendo. Niet echt fan van dus.

Ten tweede; 3D op een handheld is totaal onnodig

Ten derde; wat is de prijs van dit dingetje (omdat er 3D bij zit?)

Ik wist al wel dat fanboys van Sony en Microsoft kwamen om dit negatief te maken, maar daar zit ik niet mee. En waarom is het onnodig? Het is een functie dat zeer goed kan uitpakken. Het gaat er gewoon veel beter uitzien dan dat het nu is. En de prijs is nog niet bekend, maar je moet niet denken dat zoiets goedkoop gaat worden.

Geplaatst:

Het gaat hier over de Nintendo 3DS. Als je het niet leuk vindt, kom dan met argumenten, en niet "Omdat het Nintendo is", want dat slaat werkelijk helemaal nergens op. Praat hier over deze handheld, en niet dit soort reacties.

Bedankt :)

Geplaatst:

Mag je ook al je mening niet meer geven hier?

@Gtaboy107:

Wat is er handig aan 3D?! Ook die 3D-televisies vindt ik onzin, het is gewoon onnodig.

Geplaatst: (bewerkt)

Dus het enige dat echt nieuw is, zijn de mogelijkheden in verband met 3D? Niet echt een supergrote aanpassing vind ik. Natuurlijk is het wel een verbetering, en zeker nodig aangezien de 3D-technologie op punt begint te komen. Zelf moet ik er echter geen hebben, aangezien handhelds niet aan mij besteed zijn. :)

Bewerkt: door Velaro
Geplaatst:

Mag je ook al je mening niet meer geven hier?

@Gtaboy107:

Wat is er handig aan 3D?! Ook die 3D-televisies vindt ik onzin, het is gewoon onnodig.

Als je zulke reacties gaat geven kun je beter niet reageren nee.

Het geeft een veel betere sfeer en het ziet er gewoon goed uit. In een film voel je je er zeker bij betrokken en het gaat er alleen maar mooier uit zien voor de DS. Het is revolutionair in de wereld van gamen en het gaat zeker een goede stap worden.

Geplaatst: (bewerkt)

Het 3D-systeem van de nieuwe DS zal sowieso beter zijn aangezien je geen 3D-bril op je neus moet houden. Mischien als we wat meer te weten komen over de 3DS dat mijn mening zal veranderen maar ik vindt het nog steeds wat onnodig.

Stel nou dat die 3D-televisies ook zonder bril kon zou ik het nog wel fijn vinden maar goed..

En ik dacht dat dit soort topic's waren om je mening te uiten. Als dat niet mag weet ik niet wat ik hier nog doe..

Bewerkt: door TekaLoca
Geplaatst:

Het 3D-systeem van de nieuwe DS zal sowieso beter zijn aangezien je geen 3D-bril op je neus moet houden. Mischien als we wat meer te weten komen over de 3DS dat mijn mening zal veranderen maar ik vindt het nog steeds wat onnodig.

Stel nou dat die 3D-televisies ook zonder bril kon zou ik het nog wel fijn vinden maar goed..

Teka, ga eens lekker op google zoeken naar de 3DS! Kom je meer over te weten dan en dan kun je eens zien wat het allemaal inhoud.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...