R-fl3x Geplaatst: 3 januari 2011 Rapport Geplaatst: 3 januari 2011 Ik heb nooit een Nintendo DS gehad, maar mijn nichtje heeft een en daar speel ik dan soms wat op. Best wel leuk, met zo'n stylus een spelletje spelen. Maar om echt daarom zelf een Nintendo aan te schaffen... Reageren
TekaLoca Geplaatst: 3 januari 2011 Rapport Geplaatst: 3 januari 2011 Hmm.. het ziet er wel leuk uit. Maar ik probeer hem toch liever eerst.. Reageren
Revo_ Geplaatst: 3 januari 2011 Rapport Geplaatst: 3 januari 2011 Ik koop 'm zeker envast. Goed dat hij nu ook WPA ondersteund. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 3 januari 2011 Rapport Geplaatst: 3 januari 2011 Tja, op het eerste gezicht lijkt het me wel een leuke gadget. Ik moet alleen nog zien of Nintendo echt leuke titels gaat uitbrengen voor deze handheld. Ik moet je eerlijk zeggen, een 3D mogelijkheid in games spreekt me toch wel erg aan. Hoewel ik het liever op een groot tv scherm speel en niet op zo'n klein schermpje. De games die ik tot nu toe heb gezien zien er leuk uit, en het ziet er ook nog eens ongelooflijk mooi uit voor een handheld. Ik ben eigenlijk zo langzamerhand wel een beetje klaar met de PSP, misschien ga ik het eens proberen met de Nintendo 3DS. Ik ben er in ieder geval erg benieuwd naar en dan heb ik het met name over de 3D effecten. Als Nintendo met leuke titels aan komt zetten wil ik wel eens een poging wagen, maar ik vrees dat dit speeltje niet goedkoop gaat worden. Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 3 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2011 Alleen al The Legend Of Zelda: Ocarina Of Time dat naar de 3DS komt maakt het al een goede line-up. Maar ook Metal Gear komt en nog veel meer. Ik kijk uit naar Zelda en Layton vs Phoenix Wright. Reageren
Hayte Geplaatst: 3 januari 2011 Rapport Geplaatst: 3 januari 2011 Puh, ik doe niet meer aan DS. Het ziet er flut uit, de spelletjes zijn saai (behalve sudoku op brain training), en Nintendo lijkt elk jaar een nieuwe versie uit te poepen. Dan weer een 3DSi, dan weer een 3DSi XL, dan Slim, dan XL Slim. Neuj, dat hoef ik niet. Ook is het 3D effect vaak overschat. Zoals Avatar vonden veel mensen geweldig. Wat was nou, naast de ondertiteling en de plantjes, in 3D? Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 3 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2011 Puh, ik doe niet meer aan DS. Het ziet er flut uit, de spelletjes zijn saai (behalve sudoku op brain training), en Nintendo lijkt elk jaar een nieuwe versie uit te poepen. Dan weer een 3DSi, dan weer een 3DSi XL, dan Slim, dan XL Slim. Neuj, dat hoef ik niet. Ook is het 3D effect vaak overschat. Zoals Avatar vonden veel mensen geweldig. Wat was nou, naast de ondertiteling en de plantjes, in 3D? Jij moet hele vreemde spellen hebben gespeeld, want sommige DS games zijn gewoon tof. En dat ''poepen'' van je is ook niet waar, aangezien het altijd wel een verbetering heeft. Reageren
Cheers. Geplaatst: 3 januari 2011 Rapport Geplaatst: 3 januari 2011 DSI werd niet gekocht en meteen deze op de markt Reageren
Hayte Geplaatst: 3 januari 2011 Rapport Geplaatst: 3 januari 2011 Er waren wel een paar die leuk waren, maar de meesten waren gewoon super saai. En ik zeg toch niet dat het verslechteringen zijn? ProStreet was een verbetering van Most Wanted 14, maar het was nog steeds een uitmelking. Reageren
PowerPats Geplaatst: 4 januari 2011 Rapport Geplaatst: 4 januari 2011 Het is wel een revolutionair iets natuurlijk. Maar ik zal het waarschijnlijk niet halen. Heb nog een DS en om er nou nog een te halen. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 4 januari 2011 Rapport Geplaatst: 4 januari 2011 Wij hebben thuis wel een DS, maar doen er weinig mee. Hooguit als we op vakantie gaan, of als de verveling echt compleet is toegeslagen. Ik speel er enkel Professor Layton op (dat is toch wel een beetje een verslaving), en wat Mario-spellen. Op zich spreekt het 3D-idee me wel aan, maar ik zal het denk ik toch niet doen, omdat ik er al zo weinig mee speel. En om het te kopen voor de heb, nee, daar doe ik niet aan. Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 8 januari 2011 Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 Ik weet niet wat ik van deze handheld moet denken. Het ziet er allemaam wel leuk uit, maar gaat het echt ook allemaal werken. Ik wacht eerst af met zoiets kopen. Ik heb thuis zelf wel een ds liggen (nog een van de eerste versies). Er zijn ook genoeg leuke games op, zoals de mario spellen die blijven leuk. Ik hoop alleen niet dat ze dan weer met een soort van R4 kaartje komen aanzetten, want dan dondert heel die markt ook weer in elkaar. Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 8 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 Nintendo World 2011 is vandaag begonnen! 3 dagen lang komen we meer te weten over de 3DS! En er zijn nu al meer dingen bekend! Als je alles wilt weten, moet je maar naar Nintendo3dsblog gaan, want ik heb geen zin om alles te vertellen. Reageren
rienie Geplaatst: 8 januari 2011 Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 Ziet de power-knop zitten en denkt gelijk weer aan de eerste DS. Reageren
nintendo-3ds Geplaatst: 16 januari 2011 Rapport Geplaatst: 16 januari 2011 weet iemand al de officieele prijs van de 3ds en ook de officiele lanceerdatum bij maart? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.