Leontjuuh-gta Geplaatst: 30 januari 2011 Rapport Geplaatst: 30 januari 2011 Dat betekent dus ook dat die R4 dingen weer komen. Wat kan betekenen dat de hele game-markt van de 3DS weer instort. Tsjah.. we zullen zien. Ik ben nog steeds niet helemaal overtuigd of dit ding echt zo top wordt. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 12 februari 2011 Rapport Geplaatst: 12 februari 2011 Ik denk dat ik er een in het zwart ga kopen. En dan lijk metal gear, Mario kart, pilot wings en zelda me wel leuk. Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 20 februari 2011 Rapport Geplaatst: 20 februari 2011 Ik vindt de DS niet echt speciaal. Ik heb hem wel maar ik heb er nog nooit een spelletje van gekocht. Wel een kaartje en daarop spelletjes gezet die ik gedownload heb. Ik weet niet eens meer waar die ligt. Ergens onder m'n bed geloof ik. Reageren
idrii6666 Geplaatst: 24 maart 2011 Rapport Geplaatst: 24 maart 2011 Eeuuhmmm... Zegt me eigenlijk niets... Is gewoon weer wat nieuws.. Mij maakt het niet uit want ik ben geen DS fan.. Reageren
viccie211 Geplaatst: 4 april 2011 Rapport Geplaatst: 4 april 2011 (bewerkt) Ik heb hem nu sinds dat ie te krijgen was(24 maart)en ik heb er Tom Clancy's Splinter Cell 3D bij. Het is echt ZO gaaf, het 3D blijft je verbazen en de games zien er gewoon stukken beter uit. Ook speelt de Slidepad of Circle pad of wat het is zeer prettig, zelfs lekkerder dan dat dingetje van de PSP. Bewerkt: 4 april 2011 door viccie211 Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 30 mei 2011 Rapport Geplaatst: 30 mei 2011 Ik heb hem nu sinds dat ie te krijgen was(24 maart)en ik heb er Tom Clancy's Splinter Cell 3D bij. Het is echt ZO gaaf, het 3D blijft je verbazen en de games zien er gewoon stukken beter uit. Ook speelt de Slidepad of Circle pad of wat het is zeer prettig, zelfs lekkerder dan dat dingetje van de PSP. Splinter Cell, is dat een leuke game? Ik heb gelezen dat ie echt niks aan was. Niet fijne controls enzo:O Reageren
Faenty. Geplaatst: 31 mei 2011 Rapport Geplaatst: 31 mei 2011 Ik heb hem nu sinds dat ie te krijgen was(24 maart)en ik heb er Tom Clancy's Splinter Cell 3D bij. Het is echt ZO gaaf, het 3D blijft je verbazen en de games zien er gewoon stukken beter uit. Ook speelt de Slidepad of Circle pad of wat het is zeer prettig, zelfs lekkerder dan dat dingetje van de PSP. En 3D foto's? Als dat goed werkt zou ik het daar gewoon al voor kopen, gamen is dan gewoon een extra Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 19 juni 2011 Rapport Geplaatst: 19 juni 2011 Ik heb een vraag: Ik las laatst in een electroblad dat de 3DS maar 3 uur batterijduur had, 3D niet goed te zien is bij drukke games (call of duty ETC.), maar zou ik hem nu kopen of niet? Als hij echt slecht is, koop ik de PS Vita supergtagamer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.