Jump to content

Voertuigen


idrii6666

Recommended Posts

Hallo

Ik krijg woensdag Grand Theft Auto Episodes From Liberty City.

Maar ik wil alvast weten welke voertuigen erin zitten.

En hoe ze heten

Alvast bedankt EFLC

Waarom wil je dat weten? Auto's zijn auto's, ze rijden allemaal*...

*tenzij ik een schijt-dag heb: dan gaat iedere auto maar 2 seconden mee. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo

Ik krijg woensdag Grand Theft Auto Episodes From Liberty City.

Maar ik wil alvast weten welke voertuigen erin zitten.

En hoe ze heten

Alvast bedankt EFLC

Waarom wil je dat weten? Auto's zijn auto's, ze rijden allemaal*...

*tenzij ik een schijt-dag heb: dan gaat iedere auto maar 2 seconden mee. puh2.gif

Omdat er hele gave voertuigen inzitten. En hoe je er aan komt.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom wil je dat weten? Auto's zijn auto's, ze rijden allemaal*...

Je zou de topics eens moeten opzoeken uit begin 2008, toen iedereen met smart zat te wachten op GTA IV. Dit soort dingen wil je als fan gewoon heel erg graag weten, ook al denk je nadat je de game eenmaal hebt uitgespeeld er inderdaad wel zo over.

@ @idrii6666: Ik ben nogal jaloers. Dat onderbuik gevoel van "Ja, straks beginnen aan een gloednieuwe GTA!" mis ik een beetje.. :$

Link to comment
Delen op andere websites

@Jacky2007 ben dit met je eens, ik had dit gevoel wel weer even toen ik dit jaar met Episodes From Liberty City aan de slag kon met de PlayStation 3. Was toen wel even vergeten dat er ook nog een installatie bijzat en daar baalde ik wel eventjes van.

Verder is er ook nog volgens mij alleen in de multiplayer dan de Police Buffalo te vinden. Deze heeft wel gewoon de naam van het originele politievoertuig maar het is een heel ander model. Dit staat ook niet op WikiGta in de voertuigenlijst van The Ballad Of Gay Tony.

Link to comment
Delen op andere websites

@Jacky2007 ben dit met je eens, ik had dit gevoel wel weer even toen ik dit jaar met Episodes From Liberty City aan de slag kon met de PlayStation 3. Was toen wel even vergeten dat er ook nog een installatie bijzat en daar baalde ik wel eventjes van.

Verder is er ook nog volgens mij alleen in de multiplayer dan de Police Buffalo te vinden. Deze heeft wel gewoon de naam van het originele politievoertuig maar het is een heel ander model. Dit staat ook niet op WikiGta in de voertuigenlijst van The Ballad Of Gay Tony.

De Bravado Police Cruiser. Politie-versie van de Buffalo.

Deze staat er volgens mij wel bij?

Kijk maar bij Police Cruiser.

Link to comment
Delen op andere websites

De Bravado Police Cruiser. Politie-versie van de Buffalo.

Deze staat er volgens mij wel bij?

Kijk maar bij Police Cruiser.

Klopt bij de specificatie van de Police Cruiser staat hij er wel. Dat bedoel ik ook niet! Ik bedoel dat hij niet in de voertuigenlijst staat bij The Ballad of Gay Tony. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

De Bravado Police Cruiser. Politie-versie van de Buffalo.

Deze staat er volgens mij wel bij?

Kijk maar bij Police Cruiser.

Klopt bij de specificatie van de Police Cruiser staat hij er wel. Dat bedoel ik ook niet! Ik bedoel dat hij niet in de voertuigenlijst staat bij The Ballad of Gay Tony. puh2.gif

Oh zo... Maar hij staat wel in de beschrijving bovenaan de voertuigen pagina van TBOGT ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...