qbdown Geplaatst: 3 januari 2011 Rapport Geplaatst: 3 januari 2011 (bewerkt) Ik weet niet precies waar ik dit topic moet plaatsen, maar ik vraag me af welke spelletjes voor de PSP echte aanraders zijn en welke leuk zijn? Om jullie een idee te geven van wat ik leuk vindt is hier een lijstje met wat ik al heb: GTA VCS GTA Chinatown Wars Burnout Dominator SWAT Target Liberty Lemmings Tony Hawk Underground 2 The Sims: Pets Bedankt! P.S. ik hou wel van actie / strategie en ik kijk nu eventjes naar een flimje van Metal Gear Acid 2. Bewerkt: 3 januari 2011 door SilverShield Reageren
BoerTijger Geplaatst: 3 januari 2011 Rapport Geplaatst: 3 januari 2011 ik heb van bovenstaande spellen alleen VCS op mijn PSP en het is naar mijn mening een best mooi spel. Voor de prijs is hij wel aanteraden. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 3 januari 2011 Rapport Geplaatst: 3 januari 2011 ik heb van bovenstaande spellen alleen VCS op mijn PSP en het is naar mijn mening een best mooi spel. Voor de prijs is hij wel aanteraden. Hij heeft dat spel al. Anyway, Wel eens naar LocoRoco gekeken? Vond ik vroeger altijd heel leuk op de PSP. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 3 januari 2011 Rapport Geplaatst: 3 januari 2011 Excuses. Verkeerd gekeken :$ Zelf als je een beetje van voetbal houdt zal ik voor FM2011 of Fifa 11 gaan! Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 3 januari 2011 Rapport Geplaatst: 3 januari 2011 Driver 76' ik heb dat spel en het is echt een goed spel Reageren
gta master 1 Geplaatst: 3 januari 2011 Rapport Geplaatst: 3 januari 2011 Wel eens naar LocoRoco gekeken? Vond ik vroeger altijd heel leuk op de PSP. Heb ik ook! Zeer zeker aan te raden! Mijn favoriete PSP spel. Ook de PSP versie van LBP lijkt me erg leuk (heb de alleen ps3 versie). Medal of honor Heroes serie is ook heel erg aan te raden, mits je WW2 shooters nog leuk vind.. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 3 januari 2011 Rapport Geplaatst: 3 januari 2011 Medal of Honour Heroes 2, Motorstorm Artic Edge, Tokobot, Worms Open Warfare 2, God of War, MediEvil, Final Fantasy VII Crisis Core, Twisted Metal, om er maar een paar te noemen... Reageren
Revo_ Geplaatst: 3 januari 2011 Rapport Geplaatst: 3 januari 2011 Need for Speed: Most Wanted en God of War: Ghost of Sparta zou ik voor jou wel aanraden. Reageren
thug Geplaatst: 4 januari 2011 Rapport Geplaatst: 4 januari 2011 resistance:retribution is ook een aanrader en medal of honor heroes. Reageren
benhelsloot Geplaatst: 6 januari 2011 Rapport Geplaatst: 6 januari 2011 The Warriors is wel een vet spel voor de PSP Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 8 januari 2011 Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 Metal Gear Solid: Peace Walker is wel een goed spel hoor. Had de demo eens gespeeld en het is een heerlijke spannende game. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.