Jump to content

Mobiele telefoon in GTA IV


DB10

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik had na tijden weer eens GTA IV uit de kast gehaald en wilde verder gaan met me savegame, maar als ik de mobiele telefoon wil gebruiken in GTA IV werkt dat niet. Hij staat ingesteld met de pijltoets omhoog, maar als ik erop druk reageert hij niet. Ik had ook geprobeerd om andere toetsen in te stellen, maar dat werkte eveneens niet.

Daarna had ik een nieuwe savegame gestart en daar werkte de mobiele telefoon wel weer in ene met de pijltjestoets. Ik heb IV tijden niet meer gespeeld, maar kan het zijn dat je je mobiel ergens ingame bent verloren en een nieuwe moet kopen?

Alvast bedankt voor de hulp! :)

Groeten,

DB10

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan inderdaad ingame de mobiele GSM verliezen. Wat vaak helpt hiervoor is de game een paar keer opslaan bij je savehouse, dan doet hij het vanzelf weer. Het is een zeldzaam verschijnsel, en het is mij (op de xbox 360) slechts één keer gebeurd. Toen kostte het me drie keer opslaan en laden, toen was m'n GSM weer terug.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb alle tips geprobeerd, GTA inmiddels ook weer opnieuw geïnstalleerd maar dat hielp ook niet. Ben bang dat ik weer een nieuwe savegame moet starten :( Ieder geval bedankt voor de hulp!

Bewerkt: door DB10
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...