Tim Geplaatst: 19 december 2003 Rapport Geplaatst: 19 december 2003 IK wil graag GTA3 NL mod donwloaden op een website staat het adres van die pagina maar hij kan die pagina niet vinden. Waar kan ik hem dus downloaden (naja ik vraag di nie omdak slecht ben in engels want ik allemaal negens en tienen! ervoor :lol: ) Maar Nederlands is gewoon makkelijk. Reageren
Joriz Geplaatst: 19 december 2003 Rapport Geplaatst: 19 december 2003 Ik heb hem! Alleen ik kan de makers nergens vinden! Ik neem aan dat ze er niks meer aan doen dus ik plaats het deze week! Reageren
eggie123 Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Geplaatst: 19 november 2004 waar staat hij dan ik kan um niet vinden op gtagames Reageren
need my speed Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Sorry voor de enorme bump, maar ik wil die mod ook! En nu de regels zijn gewijzigd mag je wel een link neer zetten met betrekking tot het topic. Maar wil iemand de link hier neer zetten, met Google heb ik al gezocht. Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Geplaatst: 26 december 2005 (bewerkt) zo'n mod had ik vroeger ook, ik zal wel ff zoeken, en als ik kan vinden, dan plaats ik uiteraard wel een link edit: helaas, elke gta mod site die ik kende had het niet Bewerkt: 26 december 2005 door Cpt.Pinguin Reageren
shanon Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 zo'n mod had ik vroeger ook, ik zal wel ff zoeken, en als ik kan vinden, dan plaats ik uiteraard wel een linkedit: helaas, elke gta mod site die ik kende had het niet ok Reageren
RobbertR Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 (bewerkt) zo'n mod had ik vroeger ook, ik zal wel ff zoeken, en als ik kan vinden, dan plaats ik uiteraard wel een link edit: helaas, elke gta mod site die ik kende had het niet ok wtf!? Spam niet zo, en lees de regels nou eens ( dat zal je goed oen ) >>> Door Mark B.: Starkiller, jij spamdt nou ook hoor<<< Bewerkt: 11 februari 2006 door starkiller Reageren
masterkjw Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 Hij staat op de site van gamershell http://www.gamershell.com/news/27148.html Reageren
iman Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 bij mij is die mod gelukt Reageren
Simoniem Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 ik heb de mod nu ook alleen het probleem is dat hij niet werkt als ik ga spelen staat er bovenin "v 1.1" maar alles is precies het zelfde weet iemand waar die map moet staan waar alles geïnstalleerd is Reageren
Donwell Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Weet je wel zeker dat je de juiste taal hebt? Bij GTA VC staat de Nederlandse op de taal Spanish, misschien is dat hier ook zo. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.