Jump to content

drugsdealers in kaart

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo wie weet waar ik een kaart kan vinden of weet waar waar alee drugsdealers staan die in het spel wel eens staan je weet wel die gasten die als je ze kilt 1000 en een wapen droppen

Geplaatst:
hallo wie weet waar ik een kaart kan vinden of weet waar waar alee drugsdealers staan die in het spel wel eens staan je weet wel die gasten die als je ze kilt 1000 en een wapen droppen

Drugsdealers kan je niet aangeven op een kaart,ze zijn altijd ergens anders.

Ze zijn heust wel is op de zelfde plaats maar om nou te zeggen dat er een vaste plaats is:Ik denk het niet. ;)

Geplaatst:

Ik heb er ooit is een gezien in San Fierro, dat is was iemand in zo'n soort biker jasje. maar het meest zie je ze in de buurt van Grove Street.

Geplaatst:

jah vooral bij Grove street ze staan gewoon op de stoep en ze staan meestal met hun handen over elkaar. gewoon een beetje rondlopen, soms zie je dat hij met iemand dealt. de een is een beetje in het zwart en de andrere met een wit rockstar hood

Geplaatst:

Een kaart met drugsdealers? Wat voor dom idee is dat ze spawnen gewoon op andere plekken; Je kan ze niet op kaart zetten. Je kan het besten in je eigen territorium zoeken.

Geplaatst:

het zou toch kunnen dat er een kaart was waar de plekken op staan waar ze vaak zijn want ze hebben wel vaste plaatsen aleen staan ze er neit altijd

dus het is helemaal niet dom <_< s*kk*l

Geplaatst:
het zou toch kunnen dat er een kaart was waar de plekken op staan waar ze vaak zijn want ze hebben wel vaste plaatsen aleen staan ze er neit altijd

dus het is helemaal niet dom <_< s*kk*l

Als zegt dat er z'n kaart zou kunnen bestaan, maak er dan eens ééntje hé. ;)

Geplaatst:

uhm...die kerels lopen rond en spawnen overal in los santos dus een kaart zou behoorlijk nutteloos zijn

Geplaatst:

Ja en ik vind dat ze best opvallen want iedereen loopt rond en

die drugdealers staan stil :blink:

Geplaatst:
heey,

bij het airport zie ik ook veel dealers lopen

gewoon in de buurt van de airport :lol:

Jah en in heel los santos ook ;)

• 6 maanden later...
Geplaatst:

je ziet er altijd voor je huis in grove street

als je hem dood hebt gemaakt dan verschijnen heleboel geld

Succes...

Dago58x

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...