Jump to content

Algonquin, nooit politie, etc


J129

Recommended Posts

Is er echt geen manier om in Algonquin te geraken zonder dat je een heleboel missies moet doen? :(

En is er ook geen cheat die ervoor zorgt dat de politie je nooit volgt?

Want ik heb de indruk dat, hoewel ik de vorige edities niet heb/had, er voor GTA IV een pak minder cheats zijn :(

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan best naar Algonquin toe hoor (je kan zelfs al naar Alderney), maar dan heb je gelijk een maximaal wanted-level. Er is wel een cheat om daarvan verlost te zijn, maar dat werkt dan maar heel kort, omdat je nog steeds op verboden grond bent. Je krijgt je wanted-level gelijk weer terug. Kijk hier voor info over de cheats.

Link to comment
Delen op andere websites

Open je GSM, Multiplayer > Freemode > Custom Match > Private slots: MAX.

En dan Start game. Via je Preferences kan je trouwens van tevoren kiezen of je de police aan of uit wil. Veel plezier! :tu:

dank u :)

jammer genoeg blijkt mijn pc te traag te werken... --'

Link to comment
Delen op andere websites

Een andere mogelijkheid is, aangezien je het spel toch op de PC hebt, is een trainer te downloaden die de functie heeft om de politie permanent uit te schakelen.

Daarvoor moet je wel eerst een Asi loader downloaden en installeren (simpelweg het dsound.dll bestand in je GTA IV map zetten). Dan download je de trainer, bijvoorbeeld de Simple Native Trainer en zet je de bestanden trainer.asi en trainer.ini in je GTA IV map. Start GTA IV op en je kan de trainer gebruiken!

Hoe zet je de politie permanent uit? Druk op F3, nu zal je een menu te zien krijgen, selecteer de eerste optie (met de numerieke toetsen 8, 4, 6, 2 en 5) waarna je een lijst met opties te zien krijgt, waaronder No Wanted Level ON/OFF. Zet dit dus op ON en je bent veilig voor de politie!

Link to comment
Delen op andere websites

Over die politie auto's: als je een paar keer over kop gaat, zodat het grootste deel van de lampjes eraf ligt, gaat de sirene heel raar klinken, de tonen klinken dan heel vaag.

Is dat ook zo'n realistisch-effect waardoor het echter lijkt?

Ik lag overigens dubbel van het lachen bij het horen daarvan. :Y:D

Link to comment
Delen op andere websites

Over die politie auto's: als je een paar keer over kop gaat, zodat het grootste deel van de lampjes eraf ligt, gaat de sirene heel raar klinken, de tonen klinken dan heel vaag.

Is dat ook zo'n realistisch-effect waardoor het echter lijkt?

Ik lag overigens dubbel van het lachen bij het horen daarvan. :Y:D

Nee, volgens mij niet. Als het kapot gaat, gaat het gewoon raar klinken :7

Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk is dit wel een realistisch effect. Als jij in het echt met een honkbal knuppel op de sirene van een politieauto loopt te slaan zullen ze het ook niet meer zo goed doen als voorheen. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...