Jump to content

Nieuwe server


Davedavy

Recommended Posts

Budget: 150 ( Max 200 ! )

Doel: Game servers

Desktop of laptop: Server

Merk pc of samengesteld: Maakt niet uit

Benodigde randapparatuur: /

Besturingssysteem: /

Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Toetsenbord/muis/beeldscherm

Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Maakt niet uit

Opmerking DVD speler is nodig ( besturingssysteem installeren :puh: )

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me niet dat je een echte server wilt en kan betalen van dit budget. Als je thuis een computer wil laten draaien voor dit soort server doeleinden kan je denk beter tweedehands goedkoop (en voor nog minder) een computer overnemen en daar alle server software op installeren.

Voor iets als een Gameserver voor iets als 24 spelers heb je namelijk helemaal niet zoveel rekenkracht nodig en kan zelfs op een 10 jaar oude computer.

Link to comment
Delen op andere websites

Alhoewel was dit een goeie site geweest, ik denk toch maar dat ik idd een oudere pc koop,

Die website is best wel duur. Voor die prijs heb je nieuw een server. Je kan dan beter op marktplaats of Ebay gaan kijken. Al raad ik je aan gewoon eerst met een oude computer te gaan klooien omdat het toch wel handig is om eerst wat ervaring op te doen.

linux is toch niet zo zwaar :D

Je kan een besturingsysteem zo zwaar maken en krijgen als je zelf wilt. Je hebt linux 'besturingssystemen' van slechts een paar MB, maar je kan ook prima Windows Server 200x installeren mocht je gehecht zijn aan de grafische interface van Windows.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...