Jump to content

Kan ik NTSC-games spelen op mijn Europese (PAL?) Ps2?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

OK, bedankt voor je antwoord, shit has happened..

Je kan hem laten Ombouwen/Chippen ? Dan zou het wel enig nut hebben, maar ik weet niet of ik hier over mag spreken op het Forum ?

Bewerkt: door 1973
Geplaatst:

OK, bedankt voor je antwoord, shit has happened..

Je kan hem laten Ombouwen/Chippen ? Dan zou het wel enig nut hebben, maar ik weet niet of ik hier over mag spreken op het Forum ?

Nope, omdat chippen/ombouwen vaak voor andere doeleinden wordt gebruikt, daarnaast zit die regiocode er niet voor niks erop.

Daarnaast, sommige tv's hebben problemen met NTSC, wat soms geen beeld of slecht/grijs beeld kan afgeven.

Geplaatst:

Over het chippen en zulk soort dingen mag inderdaad niet gesproken worden. Overigens had je (Dotz) het antwoord op je vraag zeer makkelijk kunnen vinden auf Google. Sterker nog, de eerste hint met is PS2 region locked? gaf mij het simpele antwoord, ja.

Geplaatst:

Over het chippen en zulk soort dingen mag inderdaad niet gesproken worden. Overigens had je (Dotz) het antwoord op je vraag zeer makkelijk kunnen vinden auf Google. Sterker nog, de eerste hint met is PS2 region locked? gaf mij het simpele antwoord, ja.

Mijn fout, ik dacht dat hij PS1 Zei, dat is weer hele andere koek .

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...