Flitskikker Geplaatst: 3 januari 2011 Rapport Geplaatst: 3 januari 2011 >>> Door Flitskikker: Woesh naar Consoles forum.<<< Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 4 januari 2011 Rapport Geplaatst: 4 januari 2011 PS2 spellen zijn regiogebonden. Dus nee, dit is niet mogelijk. Reageren
Dotz Geplaatst: 4 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2011 OK, bedankt voor je antwoord, shit has happened.. Reageren
1974 Geplaatst: 4 januari 2011 Rapport Geplaatst: 4 januari 2011 (bewerkt) OK, bedankt voor je antwoord, shit has happened.. Je kan hem laten Ombouwen/Chippen ? Dan zou het wel enig nut hebben, maar ik weet niet of ik hier over mag spreken op het Forum ? Bewerkt: 4 januari 2011 door 1973 Reageren
GolfG60 Geplaatst: 4 januari 2011 Rapport Geplaatst: 4 januari 2011 OK, bedankt voor je antwoord, shit has happened.. Je kan hem laten Ombouwen/Chippen ? Dan zou het wel enig nut hebben, maar ik weet niet of ik hier over mag spreken op het Forum ? Nope, omdat chippen/ombouwen vaak voor andere doeleinden wordt gebruikt, daarnaast zit die regiocode er niet voor niks erop. Daarnaast, sommige tv's hebben problemen met NTSC, wat soms geen beeld of slecht/grijs beeld kan afgeven. Reageren
Hayte Geplaatst: 4 januari 2011 Rapport Geplaatst: 4 januari 2011 Over het chippen en zulk soort dingen mag inderdaad niet gesproken worden. Overigens had je (Dotz) het antwoord op je vraag zeer makkelijk kunnen vinden auf Google. Sterker nog, de eerste hint met is PS2 region locked? gaf mij het simpele antwoord, ja. Reageren
1974 Geplaatst: 4 januari 2011 Rapport Geplaatst: 4 januari 2011 Over het chippen en zulk soort dingen mag inderdaad niet gesproken worden. Overigens had je (Dotz) het antwoord op je vraag zeer makkelijk kunnen vinden auf Google. Sterker nog, de eerste hint met is PS2 region locked? gaf mij het simpele antwoord, ja. Mijn fout, ik dacht dat hij PS1 Zei, dat is weer hele andere koek . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.