PuffDawg Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 is er eigenlijk een mod beschikbaar die net zoals in vice city, als je mislukt in een missie een taxi je terugbrengt naar je opdrachtgever? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 Die is er niet. Maar als je mission failed heb en dan die missie overnieuw gaat doen kan je door in een taxi te stappen een stuk van de missie (namelijk het rijden) skippen. Volgens mij mocht het GEEN gejatte taxi zijn dus voor je de missie begint eerst een taxi jatten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PuffDawg Geplaatst: 30 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 Die is er niet.Maar als je mission failed heb en dan die missie overnieuw gaat doen kan je door in een taxi te stappen een stuk van de missie (namelijk het rijden) skippen. Volgens mij mocht het GEEN gejatte taxi zijn dus voor je de missie begint eerst een taxi jatten dat wist ik niet, bedankt snorege maar als ik het goed begrijp moet je voor de missie start een taxi pikken of niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheCoolGamer Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 je hoeft niet in een taxi te zitten om dat te kunnen doen. Elke auto/moter is daar geschikt voor. Als er links "Trip Skip" aangegeven wordt moet je op Y drukken om het rijden over te slaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PuffDawg Geplaatst: 30 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 aja, merci voor deze opheldering Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.