PrioX Geplaatst: 4 januari 2011 Rapport Geplaatst: 4 januari 2011 Hallo Ik heb al best lang een probleempje met de missie Departure Time uit The Ballad of Gay Tony. Op een of andere manier krijg ik maar geen 100% voor deze missie.. Tekens is mijn accuratesse net iets te laag en daarom blijf ik hangen op 86% Heeft iemand tips waardoor ik mijn accuratesse omhoog krijg? Reageren
R-fl3x Geplaatst: 4 januari 2011 Rapport Geplaatst: 4 januari 2011 Als het alleen je accuratesse is, doe je de missie best wat trager aan hiervoor. Neem (naar keuze) een Combat Pistol of een Pistol 44 en mik steeds voor een headshot op je vijanden. Gebruik wel geen machinegeweer, dit brengt het omlaag. Maar ik haal soms een 90% accuratesse door met een Automatic Shotgun iedereen overhoop te knallen. Volgens mij kun je niet veel meer doen.. Succes! Reageren
PrioX Geplaatst: 4 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2011 Ik heb het nu vijf keer geprobeerd en hij blijft hangen op 86% Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 4 januari 2011 Rapport Geplaatst: 4 januari 2011 Ik zou juist niet proberen om headshot kills te maken je moet gewoon een paar keer op z'n buik richten en schieten tot die dood gaat, gebruik het best een pistool en neem ook je tijd. Reageren
Nissan Geplaatst: 4 januari 2011 Rapport Geplaatst: 4 januari 2011 Je moet gewoon accuraat zijn, en de Russen zoveel mogelijk raken en er niet langs schieten. Run and gun werkt hier het beste. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.