Jump to content

Feestmuziek

Recommended Posts

Geplaatst:

DJ Starko ofzo is een soort van harstyle, maar dan met covers van het regent zonnestralen, zo ver weg enzo. Die tikken in Brabant hier wel aan. Verder natuurlijk de standaard hits, Guus Meeuwis, Marco Borstato, de Toppers, Rene Froger, Frans Duits. En natuurlijk de korte jaaroverzichten. Mocht je deze niet kennen, PM dan even. Ze passen niet in de bijlage namelijk, ohja en Hello doet het nu natuurlijk ook goed.

• Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Visser23

6

• Hayte

4

• NickOwnage

4

• S-te-Fan

3

Geplaatst:

Ooh, dus Faithless is ook dansmuziek. Dan zou ik ook Faithless - Not Going Home, Justice - D.A.N.C.E., hmm, perhaps Crystal Castles - Crimewave (LA Riots remix) eens proberen.

Geplaatst:

Verkapt Weten jullie wat ik moet downloaden-topic? :clown:

Maar ik zie dat je best een brede muzieksmaak hebt wat dat betreft. Niet allemaal dance of zo, maar ook Nederlandstalig en pop. Ik heb m'n eigen muziekcollectie 's even bekeken (plus nog wat nummers uit m'n hoofd) en hieronder zie je een lijstje waarvan ik denk dat je 't wel kunt waarderen...moet je zelf maar even kijken wat je daadwerkelijk gaat 'aanschaffen' :sigaar:

Alex Gaudino - Destination Calabria

Armin van Buuren feat. Racoon - Love You More

Armin van Buuren feat. Jan Vayne - Serenity

ATB - 9PM

Black Eyed Peas - Hands Up

Bomfunk MC's - B-Boys & Flygirls

Carlos - The Silmarilla

Cygnus X - Superstring

DJ Jose - Dedication

Gigi D'Agostino - L'Amour Toujours

John Marks - Maakt niet uit welk nummer...

Lasgo - All Night Long

Lasgo - Something

Mark Ronson - Bang Bang Bang

Mauro Picotto - Komodo

Milk Inc. - Tonight

Pakito - Moving On Stereo

Rihanna - Only Girl In The World

Rogue Traders - Voodoo Child

Safri Duo - Played AliveS

September - Cry For You

Zitten veel wat oudere nummers tussen, maar ik vind 't toffe nummers. Overigens nog een tip: als je een bepaald nummer leuk vindt, zoek dan meer nummers van dezelfde artiest. Alle artiesten maken natuurlijk ook albums...Stromae en Timbaland bijvoorbeeld heb ik de albums ook van. Dan is uiteraard nooit 't hele album goed, maar er zitten altijd wel een paar nummertjes tussen die de moeite waard zijn :)

Geplaatst:

Er zijn vele websites waar je deze lijsten kan vinden, een paar voorbeelden zijn 22tracks.nl, djbooth.net en Hypem. Waar ik zelf alles behalve van houd is als een nummer te overhype'd wordt en dus bijna nonstop op de radio/tv/bar is. Op de hierboven genoemde sites vind je meestal muziek die nog niet zo vaak op de radio / tv/bar te horen is, dus kan je ze alvast leren en meeblerren in de bar :)

Dubstep

Dat zijn opzich wel leuke nummers opzich, maar het is waarschijnlijk niet jouw style :) Maar zeker op sites zoals 22tracks kan je vele top nummers terug vinden ;)

Geplaatst:

Tja ik kan dan ook wel persoonlijke voorkeuren als Exlxaxl, 3SA, Inordertodance en Spinal Scratch op gaan noemen, maar dat is geen kroegenmuziek. Het moeten bekende nummers zijn, dus klassiekers en top 40 en laagdrempelige Hollandse meuk. Niet iets wat je op je iPod hebt staan, maar wat wel past bij een feestje.

Geplaatst:

Geen een van die nummers heb ik ooit gehoord op een feest, ik ga toch voor het oude topic. Geef mij maar gezelligheid en niet van dat hakken of wat dat dan ook voor muziek mag zijn :cab: .

Geplaatst: (bewerkt)

even een aantal van andre van duin :D ( en 1 van Sugar Lee Hooper :schater: )

André van Duin - De balletjes van de Koningin

André van Duin - Ome Cor heb een drilboor

André van Duin - 'k Heb Hele Grote Bloemkolen

André van duin - Het pizza lied

Sugar Lee Hoopeper - de Wandelclub

http://www.youtube.com/watch?v=HgNWt5pWf4w

http://www.youtube.com/watch?v=4TA578ex9vI&feature=related

Bewerkt: door commando
Geplaatst:

Nou ben ik wat ouder dan het gemiddelde forumlid, en daarom zal mijn voorkeur wellicht ook uitgaan naar wat oudere nummers. Muziek gemaakt in de eerste helft van de jaren '90 heeft bij mij nog altijd een plekje apart.

Felix - Don't you want me?

L.A.-Style - James Brown is dead

Dance 2 Trance - Power of American natives

Frankie goes to Hollywood - Relax (don't do it)

Uiteraard is dit maar een kleine selectie. Deze artiesten hebben nog veel meer lekkere muziek gemaakt, maar even ter inspiratie.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Dit is tegenwoordig de enige echt deftige dubstep dat nog gereleased wordt, alle dubstep wordt alsmaar harder en slechter. Ik haat het wanneer een genre commercieel wordt en de muziek daaronder lijdt.

Geplaatst:

Wat dacht je van:

Het Feestteam

Apres Skihut

Een beetje in die genre op youtube zoeken en dan kom je vast nog bij andere artiesten uit. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...