Jump to content

hoe krijg ik een eigen server voor samp


maurice1234

Recommended Posts

heey mensen ik ben al een heletijd lid van dit forum ik heb wat rond gekeken .. maar kan het niet vinden

ik wil graag een eigen server voor Samp..

omdat ik het zat ben om voor elke ip een andere naam aan temaken .. je weet zo niet meer voor welke server welke naam je heb snap je ..

kan iemand mij daar mee helpen ik zou jullie zo dank baar zijn en als ik me eigen server heb kunnen jullie joinen en dan krijgen jullie een welcome bonus ...

tty all

greets maupy

Bewerkt: door maurice1234
Link to comment
Delen op andere websites

met die namen is af en toe echt vervelend dan wil je een server joinen en dan moet je je online name weer veranderen ... daariom wil ik een eigen server dat gewoon iedereen kan joinen met ze eigen naam snap je ..

Link to comment
Delen op andere websites

kijk hier eens klikkie

en als dat is gelukt moet je een forum naar beneden, niet naar de San Andreas Mutliplayer maar naar SA:MP scripting. en volgens mij heb jij niet door dat je dan met code's zoals dit te maken krijgt:

if(!strcmp("/kill", cmdtext, true, 10) == 0)
{
   SetPlayerHealth(playerid, 0);
   return 1;
} 

en dit is nog maar heel simpel het /kill command. maar als je hier interesse in hebt moet je in ieder geval heel veel geduld hebben en maar eens de bovenste 4 vastgeplakte topics van het Samp Scripting Forum rustig bekijken.

kijk die status "people killer" is al een stuk beter dan "staatsbank overvaller" XD

Bewerkt: door Morph1
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...