maurice1234 Geplaatst: 4 januari 2011 Rapport Geplaatst: 4 januari 2011 (bewerkt) heey mensen ik ben al een heletijd lid van dit forum ik heb wat rond gekeken .. maar kan het niet vinden ik wil graag een eigen server voor Samp.. omdat ik het zat ben om voor elke ip een andere naam aan temaken .. je weet zo niet meer voor welke server welke naam je heb snap je .. kan iemand mij daar mee helpen ik zou jullie zo dank baar zijn en als ik me eigen server heb kunnen jullie joinen en dan krijgen jullie een welcome bonus ... tty all greets maupy Bewerkt: 4 januari 2011 door maurice1234 Reageren
maurice1234 Geplaatst: 4 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2011 oh oke hoe moet ik het beter uit leggen hmm ff denken kijk het is voor san andreas multyplayer zeg maar samp Reageren
Davedavy Geplaatst: 4 januari 2011 Rapport Geplaatst: 4 januari 2011 Dat wist ik al Maar wat wil je: Een server , maar wat is er met de namen? Reageren
maurice1234 Geplaatst: 4 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2011 met die namen is af en toe echt vervelend dan wil je een server joinen en dan moet je je online name weer veranderen ... daariom wil ik een eigen server dat gewoon iedereen kan joinen met ze eigen naam snap je .. Reageren
Morph1 Geplaatst: 4 januari 2011 Rapport Geplaatst: 4 januari 2011 (bewerkt) kijk hier eens klikkie en als dat is gelukt moet je een forum naar beneden, niet naar de San Andreas Mutliplayer maar naar SA:MP scripting. en volgens mij heb jij niet door dat je dan met code's zoals dit te maken krijgt: if(!strcmp("/kill", cmdtext, true, 10) == 0) { SetPlayerHealth(playerid, 0); return 1; } en dit is nog maar heel simpel het /kill command. maar als je hier interesse in hebt moet je in ieder geval heel veel geduld hebben en maar eens de bovenste 4 vastgeplakte topics van het Samp Scripting Forum rustig bekijken. kijk die status "people killer" is al een stuk beter dan "staatsbank overvaller" XD Bewerkt: 4 januari 2011 door Morph1 Reageren
maurice1234 Geplaatst: 4 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2011 erg bedankt man ga gelijkfff doornemen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.