Jump to content

Ervaring iemand met LG GD 900


-TonyStark-

Recommended Posts

Hallo

Ik wil de LG GD 900 kopen , maareh heeft iemand deze gsm en kan iemand me zeggen wat de na- en voordelen zijn van deze gsm.

Ik vind dat doorzichbare toetsebord echt supercool :bonk:

Dus ik zou graag wat horen!

Groetjes

Link to comment
Delen op andere websites

:cya:

Ja ik heb misschien alle reviews gelezen die op het internet staan maar ik dacht van misschien is het toch niet zo als het in de review.Maar over dat smsen wou ik meer weten of het echt zo moeilijk is misschien dat iemand hier op gtaforum de gsm heeft en weet of het moeilijk is want eigenlijk is het enige wat ik doe met een gsm smsen ( en hij moet natuurlijk mooi zijn anders koop ik de lg gd 900 nie kan k even goed een nokia 3310 kopen) Dus echt niemand ?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind geen mooie gsm met een qwerty toetsebord en ik vind dat doorzichtbaar toetsebord best wel cool dus ik denk ook wel dat je eraan went na een tijdje ermee te smsen , en wat is het verschil tussen een smartphone en deze ?

Link to comment
Delen op andere websites

Een smartphone is een telefoon die veel meer kan dan alleen bellen en sms'en. Je kan ermee mailen, internetten, applicaties draaien en nog veel meer.

Verder zijn er zat leuke telefoons met qwerty te vinden. Hangt ook een beetje af van je budget en je wensen (prepaid of abbonement). Zo'n doorzichtig toetsenbordje is inderdaad wel fun, maar je betaald er heel veel voor en feitelijk voegt het geen waarde toe. Een qwerty bied daarentegen wel extra voordeel, namelijk dat je snel kunt sms'en mailen of wat tegenwoordig ook helemaal hip is: pingen.

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat is wel waar eigenlijk mijn budget is rond de 350 echt maximum 400 , dus wat zouden jullie me aanraden dan het moet eentje met touchsreen en uitschuifbaar toetsenbord zijn mijn voorkeur is nokia , dus welke raden jullie mij dan aan ?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb sinds de 31ste de Samsung Wave 525 is volledig touch en gewoon awesome.

Dezelfde met toetsenbord was ook beschikbaar. Maar ik hoef geen toetsenbord :)

Aanrader voor jou !

Overigens is de prijs hier in Belgie, €199.

Bewerkt: door TekaLoca
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...