Jump to content

GTA IV Leest savegames niet


-TonyStark-

Recommended Posts

Pff ik heb toch altijd pech met GTA IV.

Na allerlei problemen leest hij nu mijn savegames niet meer ik weet niet wat er scheelt maar ik begon daarnet te spelen en ineens zat ik helemaal in het begin in de auto met roman :ch:.

Misschien komt het omdat ik de patch heb geinstaleert ?

Ik weet het niet ik hoop dat jullie me kunnen helpen want ik zou het erg vinden als alles verloren was :N

grtjes

Link to comment
Delen op andere websites

xliveless ?

wat is da precies ?

>>> Door Jacky-2007: Bumpen van een topic is op dit forum niet toegestaan. Dat geldt ook voor dubbelposten. Tevens topic verhuisd naar het IV: Technische Problemen forum. <<<

Link to comment
Delen op andere websites

XLiveless is een soort modificatie voor GTA IV, die ervoor zorgt dat je makkelijk trainers kan installeren en je je savegames makkelijk kan uitwisselen met anderen. Normaal is je savegame namelijk gekoppeld aan je Games for Windows LIVE gamertag. Een nadeel hiervan is echter dat Games for Windows dus uitgeschakeld wordt en je dus niet meer online kan.

Aangezien je niet weet wat het is zal je het ook niet geïnstalleerd hebben. ^_^

Je kan eens kijken of de savegames nog op je harde schijf staan, deze zijn hier te vinden:

XP:

C:\Documents and Settings\Gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\Rockstar Games\GTA IV\savegames

Vista/7:

C:\Users\Gebruikersnaam\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegames

Appdata of Application Data is een onzichtbare map, dus deze zal je even zichtbaar moeten maken.

Hoe maak je deze zichtbaar?


  • Verkenner - Extra - Mapopties
    Tabblad "Weergave"
    Verborgen bestanden en mappen weergeven

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...