K1pc0rn Geplaatst: 4 januari 2011 Rapport Geplaatst: 4 januari 2011 mijn eerste plaatje (wel volgens tutorial natuurlijk) hij is wel goed gelukt vind ik (alleen iets teveel zwart) >>> Door Silverbyte: Afbeelding even in een spoiler gezet i.v.m. het uitrekken van de pagina.<<< Reageren
TekaLoca Geplaatst: 4 januari 2011 Rapport Geplaatst: 4 januari 2011 (bewerkt) Mischien had je de letters in een andere kleur gezet? Mischien is het dan wat mooier.. En dat zwart is naar mijn mening wel goed hoor, mooi kleurgebruik ook (naar mijn mening ). 7.5/10 Bewerkt: 5 januari 2011 door TekaLoca Reageren
matt Geplaatst: 4 januari 2011 Rapport Geplaatst: 4 januari 2011 Ik vind de kleuren niet zo mooi, en hij lijkt helemaal uitgerekt te zijn (kartelrandjes), maar voor een eerste graphic is het erg goed. Welk programma heb je gebruikt? Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 4 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2011 Ik vind de kleuren niet zo mooi, en hij lijkt helemaal uitgerekt te zijn (kartelrandjes), maar voor een eerste graphic is het erg goed. Welk programma heb je gebruikt? Photoshop CS5 maar het is m'n eerste en ga er nog meer maken en dan vergelijken of ie mooier is geworden Reageren
matt Geplaatst: 4 januari 2011 Rapport Geplaatst: 4 januari 2011 Photoshop CS5 maar het is m'n eerste en ga er nog meer maken en dan vergelijken of ie mooier is geworden Als dit je eerste is ben je al goed op weg, ga zo door! Reageren
Royboow Geplaatst: 5 januari 2011 Rapport Geplaatst: 5 januari 2011 Ziet er erg goed uit, kleuren zij minder, kartelrandjes van het uitrekken ook, maar de opzet is goed Als allereerste werkje is dit helemaal perfect natuurlijk. je mag er trots op zijn hoor 7.5/10 Reageren
NickOwnage Geplaatst: 21 januari 2011 Rapport Geplaatst: 21 januari 2011 Mooi! Alleen net als je zelf zegt zwart erom heen 8/10 Reageren
Forumrunner Geplaatst: 5 februari 2011 Rapport Geplaatst: 5 februari 2011 Mag ik het originele plaatje zien? Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 5 februari 2011 Rapport Geplaatst: 5 februari 2011 Mag ik het originele plaatje zien? Ik ben hem niet, maar dat kan volgens mij niet. Zo te zien is het een zwarte achtergrond met een paar abstract brushes/c4d's, witte sterretjes die met een soft brush zijn gemaakt en een tekst er boven op, dit is gewoon helemaal door hem in elkaar gezet. Reageren
Cheers. Geplaatst: 5 februari 2011 Rapport Geplaatst: 5 februari 2011 Voor je eerste PS vind ik dit toch wel goed gelukt Reageren
Forumrunner Geplaatst: 5 februari 2011 Rapport Geplaatst: 5 februari 2011 Mag ik het originele plaatje zien? Ik ben hem niet, maar dat kan volgens mij niet. Zo te zien is het een zwarte achtergrond met een paar abstract brushes/c4d's, witte sterretjes die met een soft brush zijn gemaakt en een tekst er boven op, dit is gewoon helemaal door hem in elkaar gezet. Ik krijg in ieder geval het gevoel dat de maker van de achtergrond en de zwarte effect, niet dezelfde persoon is. >>> Door Silverbyte: Je bent natuurlijk vrij om dat te denken, maar laten we niet teveel afdwalen. Als je vragen aan de topicstarter hebt, kun je die ook via PB stellen.<<< Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 6 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2011 heb hem helemaal uit het niets gemaakt hoor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.