Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

mijn eerste plaatje (wel volgens tutorial natuurlijk)

hij is wel goed gelukt vind ik (alleen iets teveel zwart)

post-106474-1294169026,12.jpg

>>> Door Silverbyte: Afbeelding even in een spoiler gezet i.v.m. het uitrekken van de pagina.<<<

Geplaatst: (bewerkt)

Mischien had je de letters in een andere kleur gezet? Mischien is het dan wat mooier..

En dat zwart is naar mijn mening wel goed hoor, mooi kleurgebruik ook (naar mijn mening :)).

7.5/10

Bewerkt: door TekaLoca
Geplaatst:

Ik vind de kleuren niet zo mooi, en hij lijkt helemaal uitgerekt te zijn (kartelrandjes), maar voor een eerste graphic is het erg goed. Welk programma heb je gebruikt?

Geplaatst:

Ik vind de kleuren niet zo mooi, en hij lijkt helemaal uitgerekt te zijn (kartelrandjes), maar voor een eerste graphic is het erg goed. Welk programma heb je gebruikt?

Photoshop CS5

maar het is m'n eerste en ga er nog meer maken en dan vergelijken of ie mooier is geworden

Geplaatst:

Photoshop CS5

maar het is m'n eerste en ga er nog meer maken en dan vergelijken of ie mooier is geworden

Als dit je eerste is ben je al goed op weg, ga zo door! :klap:

Geplaatst:

Ziet er erg goed uit, kleuren zij minder, kartelrandjes van het uitrekken ook, maar de opzet is goed

Als allereerste werkje is dit helemaal perfect natuurlijk. je mag er trots op zijn hoor ;)

7.5/10

• 3 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Mag ik het originele plaatje zien?

Ik ben hem niet, maar dat kan volgens mij niet. Zo te zien is het een zwarte achtergrond met een paar abstract brushes/c4d's, witte sterretjes die met een soft brush zijn gemaakt en een tekst er boven op, dit is gewoon helemaal door hem in elkaar gezet.

Geplaatst:

Mag ik het originele plaatje zien?

Ik ben hem niet, maar dat kan volgens mij niet. Zo te zien is het een zwarte achtergrond met een paar abstract brushes/c4d's, witte sterretjes die met een soft brush zijn gemaakt en een tekst er boven op, dit is gewoon helemaal door

hem in elkaar gezet.

Ik krijg in ieder geval het gevoel dat de maker van de achtergrond en de zwarte effect, niet dezelfde persoon is.

>>> Door Silverbyte: Je bent natuurlijk vrij om dat te denken, maar laten we niet teveel afdwalen. Als je vragen aan de topicstarter hebt, kun je die ook via PB stellen.<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...