ot2k Geplaatst: 4 januari 2011 Rapport Geplaatst: 4 januari 2011 zoals hier boven al staat ik heb mijn EFLC map perongeluk verwijderd met prullenbak alleen hoe krijg ik het nu weer werkende weet iemand misschien hoe ik dat probleem op kan lossen bij voorbaat dank (: Reageren
Hayte Geplaatst: 4 januari 2011 Rapport Geplaatst: 4 januari 2011 Gewoon uit de prullenbak halen door middel van de herstel knop...? Reageren
ot2k Geplaatst: 4 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2011 Gewoon uit de prullenbak halen door middel van de herstel knop...? nee hij is dus echt verwijderd hij staat niet meer in prullenbak en is dus compleet van me systeem verwijderd Reageren
Jarno91 Geplaatst: 4 januari 2011 Rapport Geplaatst: 4 januari 2011 Zit er geen cd bij? Dan kun je toch opnieuw installeren Reageren
ot2k Geplaatst: 4 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2011 Zit er geen cd bij? Dan kun je toch opnieuw installeren als ik de cd er opnieuw in doe vraagt ie of ik EFLC wil spelen... Reageren
Jarno91 Geplaatst: 4 januari 2011 Rapport Geplaatst: 4 januari 2011 (bewerkt) Dan moet je eens Ccleaner downloaden. Dat is een programma waarmee je registerbestanden kan verwijderen die op je pc staan maar nergens voor dienen. Want ergens in het register staan nog bestanden van GTA zodat de computer denkt dat het nog geïnstalleerd is. Als je GTA op de normale manier had verwijderd, had hij ook deze registerbestanden verwijderd. Als je Ccleaner hebt geïnstalleerd moet je op "register" klikken en dan klik je op "scan naar problemen". Die stap moet je een paar keer herhalen tot hij aangeeft dat hij niks meer kan vinden. Dan de pc herstarten en als het goed is zou het dan wel moeten werken Bewerkt: 4 januari 2011 door Jarno91 Reageren
ot2k Geplaatst: 4 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2011 Dan moet je eens Ccleaner downloaden. Dat is een programma waarmee je registerbestanden kan verwijderen die op je pc staan maar nergens voor dienen. Want ergens in het register staan nog bestanden van GTA zodat de computer denkt dat het nog geïnstalleerd is. Als je GTA op de normale manier had verwijderd, had hij ook deze registerbestanden verwijderd. Als je Ccleaner hebt geïnstalleerd moet je op "register" klikken en dan klik je op "scan naar problemen". Die stap moet je een paar keer herhalen tot hij aangeeft dat hij niks meer kan vinden. Dan de pc herstarten en als het goed is zou het dan wel moeten werken oke bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.