Jump to content

MSN valt steeds uit


MegaPilot

Recommended Posts

Hoi,

MSN valt steeds uit. Ja, ik surf draadloos. :puh: Maar normaal gezien viel ie slechts 2 keer uit op een avond..Nu om de 5 minuten met piekmomenten dat ie uitvalt om de 30 seconden. Dit is echt vreselijk irritant, dus kan iemand me helpen?

Alvast bedankt!

Mvg,

MP

PS: Als ik op MSN zit download ik niet. Normaal gezien als ik aan P2P-verkeer doe, dan valt m'n MSN constant uit. Maar nu maakt het niet meer uit of ik P2P download of niet, hij blijft uitvallen. Tijdens het MSN-en staan m'n P2P-programma's VOLLEDIG uit, dus aan het P2P-verkeer ligt het alleszins niet.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Beetje laat, maar ik dacht dat het probleem zichzelf opgelost had..

Welke versie heb je?

Dunno, ik denk .9, maar Windows is o zo duidelijk daarin. /Sarcasm Nergens vind ik terug welke versie ik heb. :puh:

Ik zou maar eens een virusscan doen. Ik heb dit ook eens gehad, en het bleek een virus te zijn. Anders kun je MSN nog opnieuw installeren.

Oké.

Blijft de rest van je internet wel up op het moment dat je MSN uitvalt?

Ja.

Ik had dat ook met msn 11 beta, nu is die officieel uit en heb ik het niet meer :D

Ff proberen dan..:)

Btw, ik denk erover om een nieuwe router te kopen. Er moet toch ergens een probleem zijn? Draadloos msne is bij velen geen probleem, dus aan draadloos internet ligt het dan toch niet?

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...