Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Dag GTAgamers. Oorpsronkelijk zou dit een text-based tutorial worden, maar dat vond ik te onduidelijk worden. Vandaar dit experiment met een video tutorial. Ik hoop dat ik een beetje te volgen/verstaan ben.

Ik raad je aan 'm full-screen op YT te bekijken, dan is het het duidelijkst. (Hij is wél in fullHD)

P.S. - Ik heb geen idee hoe ik het nou moest noemen, maar ik geloof dat het een mandala is, haha.

Bewerkt: door matt
Geplaatst:

Op zich is dit een hele mooie tutorial, maar ik heb toch een kritiekpuntje. Je praat namelijk niet echt duidelijk. Het is een beetje mompelend, en daarnaast erg zacht. Ik moest m'n geluid flink opendraaien voor ik de uitleg een beetje kon volgen. Verder is dit natuurlijk een erg standaard mandala (Dat, dus geen mandelaar :clown: ), maar het voldoet voor de basis. Misschien leuk om nog eens een vervolgtutorial te maken, waarin je een wat moeilijkere mandala maakt. :)

Geplaatst: (bewerkt)

Thanks voor de kritiek! Ik was inderdaad al bang dat mensen me niet goed zouden verstaan, dus hier ga ik aan werken. Ik zal de mandelaar fout verbeteren :tu:

Overigens was het doel van de tutorial niet zo zeer een mandala maken, maar eerder laten zien hoe je met actions kunt werken.

Bewerkt: door matt
Geplaatst:

SnagIt 10 óf CamStudio, ik heb ze allebei maar ik weet niet zeker welke ik toen gebruikte. Als je een goed programma zoekt zou ik voor CamStudio gaan, want die is gratis.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...