rikkiboy Geplaatst: 5 januari 2011 Rapport Geplaatst: 5 januari 2011 in welke map moet ik autos zetten Reageren
rikkiboy Geplaatst: 5 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2011 in die map van gta in welke map dan bij gta Reageren
.Timothy Geplaatst: 5 januari 2011 Rapport Geplaatst: 5 januari 2011 in die map van gta Als je toch niks te zeggen hebt, kun je beter gewoon dit soort reacties achterwege laten. Ik heb je topic even verplaatst, rikkiboy Reageren
gtaewald Geplaatst: 5 januari 2011 Rapport Geplaatst: 5 januari 2011 Mods steek je niet in maps.(Tenminste, niet allemaal) Je hebt een tool nodig. Klik open IMG Tool. Klik op File/Open. Blader naar je San Andreas map: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\models en klik op GTA3.img Zoek naar de auto die je wilt vervangen(Edit/Find), daar verwijder je de txd en dff van.(Commands/Delete) klik op Commands/Add en dan de txd en de dff importeren van de nieuwe auto. optioneel: klik op Commands/Rebuild Archive. hopelijk hielp dit. Reageren
DubstepKing Geplaatst: 5 januari 2011 Rapport Geplaatst: 5 januari 2011 (bewerkt) Met SAMI gaat het veeeeel sneller en automatisch - Download 1. Download en Installeer het. 2. Voer de plaats in van je GTA San Andreas. (Program Files\Rockstar Games\Gta San Andreas) 3. Open SAMI en doe Install a mod. 4. Selecteer dan een Map, wees wel zeker dat je ''Folder'' aanvinkt (Waar de TXD, en de DFF files zitten) (ALLEEN DIE 2 FILES GEEN READMES ERBIJ) 5. Ga dan verder dan zie je je handling.cfg instellingen enzo, hoef je niks mee te doen. 6. Kies nu een naam van de auto erboven en dan de auto die je wilt vervangen aanklikken. 7. Installeer het, en de backup wordt automatisch gemaakt en automatisch geplaatst in je GTA sa directory. 8. Om het te deinstalleren doe je ''Uninstall mod'' in t begin. Groetjes Bewerkt: 5 januari 2011 door DubstepKing Reageren
Beagle Geplaatst: 6 januari 2011 Rapport Geplaatst: 6 januari 2011 Gebruik geen sami, het is onbetrouwbaar. Reageren
Gast Geplaatst: 11 januari 2011 Rapport Geplaatst: 11 januari 2011 Kan iemand mij uitleggen wat het nut is van Rebuild Archive? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.