GospGTA Geplaatst: 5 januari 2011 Rapport Geplaatst: 5 januari 2011 Het leek me wel leuk om een moterpak te hebben. Een strak lere pak, het gaat me om de kleding, dus: strak lere moterpak (zwart) weet iemand waar je deze kan kopen (zonder modding) Reageren
gtaewald Geplaatst: 5 januari 2011 Rapport Geplaatst: 5 januari 2011 een leren moterpak is er niet. maar... er is wel een racing suit: (plaatje en info is van wikigta) klik hier of hier voor meer informatie. Reageren
GospGTA Geplaatst: 5 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2011 Is er geen iets dat je bij elke vriendin 100% hebt? BV: Savegames die je er in zet, maar dan ipv missies voor vriendinnen 100% Reageren
Scarface92 Geplaatst: 5 januari 2011 Rapport Geplaatst: 5 januari 2011 (bewerkt) Motor kleding is (helaas) niet te koop in SA, daar in tegen kun je wel een motorhelm aanschaffen. Dit is de Motox Helmet, deze is bij ProLaps te koop. Edit: Je kunt eventueel op deze pagina een 100% savegame downloaden. Bewerkt: 5 januari 2011 door GrandTheftTwano Reageren
Kloep Geplaatst: 5 januari 2011 Rapport Geplaatst: 5 januari 2011 Ik heb even bij wat mods gezocht, en heb dit gevonden. Het is dan wel alleen een jacket, maar misschien is het wat voor je. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.