jasper.janssen Geplaatst: 5 januari 2011 Rapport Geplaatst: 5 januari 2011 weet iemand hoe ik zo makkelijk mogelijk kan dansen op de ps2 ik vind het nogal moeilijk Reageren
gtaewald Geplaatst: 5 januari 2011 Rapport Geplaatst: 5 januari 2011 (bewerkt) Ik kan maar een ding zeggen... veel oefenen. Of het iemand ander voor je laten doen. Bewerkt: 5 januari 2011 door gtaewald Reageren
Scarface92 Geplaatst: 5 januari 2011 Rapport Geplaatst: 5 januari 2011 Blijf je concentreren op de pijlen die voorbij komen, uiteindelijk krijg je een automatisch ritme te pakken. Kijk ook even op WikiGTA voor meer handige tips en informatie. Reageren
idrii6666 Geplaatst: 15 januari 2011 Rapport Geplaatst: 15 januari 2011 Ja zoals de anderen zijden niet laten aflijden En als je de misie echt niet lukt probeer het morgen dan ben je minder zenuwachtig Dat werkte wel bij mij (als je in een dag al 5 misies gedaan hebt ben je eigelijk een beetje moe en ben je minder geconcentreerd ) Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 15 januari 2011 Rapport Geplaatst: 15 januari 2011 Als je gespannen bent zal deze missie inderdaad niet lukken, je moet er gewoon relaxt voor zitten en jezelf vermaken en niet vermoeien. Zolang je gewoon rustig zit en het voor je plezier doet, MOET het lukken! Reageren
candesco Geplaatst: 8 april 2011 Rapport Geplaatst: 8 april 2011 Deze missie is eigenlijk makkelijker dan cesar vialpando. Je hebt hier geen tegenstanders en kunt in alle rust gaan dansen. Paar missers is hier niet erg. Zolang je maar aan die 2500 of erboven komt. En dan bus kapen, wegscheuren en het in de garage pleuren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.