-Niels- Geplaatst: 5 januari 2011 Rapport Geplaatst: 5 januari 2011 Ik wil graag een logo voor een radio programma hebben! Het programma heet Lekker Zaterdag. Het moet er modern uit zien! Ben benieuwd wat er komt! Type: Logo Stijl: Modern/Radiostation Grootte: Logo Grootte Voorbeeld: Tekst: Lekker Zaterdag Rand: Evt. Kleuren: Moderne kleuren Dit klinkt misschien allemaal wat vaag, maar als ik de creatievelingen hier hun gedachten op de vrije loop laat gaan komt er altijd wat gaafs uit! Reageren
Flitskikker Geplaatst: 5 januari 2011 Rapport Geplaatst: 5 januari 2011 Ik wil wel wat proberen. Nog voorkeur voor een symbool dat er in moet, of geen? EDIT: Ik heb het volgende gemaakt, hopelijk vind je het wat. Reageren
matt Geplaatst: 5 januari 2011 Rapport Geplaatst: 5 januari 2011 (bewerkt) Ik wil het best doen, maar dan moet je wel even een lijstje invullen. Damn you Flitskikker! Bewerkt: 5 januari 2011 door matt Reageren
Silverbyte Geplaatst: 5 januari 2011 Rapport Geplaatst: 5 januari 2011 Leuk je weer te zien, Niels! Iets minder leuk vind ik het dat je geen gebruik hebt gemaakt van het lijstje dat je bij graphics aanvragen dient te gebruiken. Het lijstje en meer informatie vind je in dit topic. Hier staat ook uitgelegd hoe je het topic kunt laten heropenen. Tot dan gesloten. Edit: Lijstje ontvangen, en daarom weer heropend. Reageren
-Niels- Geplaatst: 5 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2011 Zo de knetter! Flitskikker die is geweldig Bedankt! Reageren
Flitskikker Geplaatst: 5 januari 2011 Rapport Geplaatst: 5 januari 2011 Graag gedaan! Drop maar 'n PB als je de bronbestanden/grotere versie wilt hebben. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.