Jump to content

Bang Bang


Ultimate-Killer

Recommended Posts

Hallo allemaal ik probeer telkens Bang Bang te doen maar ik fail bij ,t vliegtuig:

Als ik naast ,t vliegtuig sta (aan de rechter kant) en gooi ik bommen naar ,t vliegtuig en als hij opstijgt detonate ik maar dan gaan de bommen niet af?

Ik probeer er ook naast te rijden enzo maar ,t lukt me niet?

Kan iemand helpen?

En voor de duidelijkheid:

Ik cheat niet

Ik mod niet

Ik heb het via steam gekocht

En het is voor de PC

Link to comment
Delen op andere websites

Ikzelf speel het op de 360 en doe het altijd zo:

Ik parkeer mijn auto naast het vliegtuig en stap uit. ik ren naar het vliegtuig, gooi een bom, als ik 'm niet tegen het vliegtuig aan zie zitten gooi ik er nog een, totdat ik zeker weet dat er één op zit (één is voldoende, meer hoeft niet). Dan ren ik terug naar m'n auto maar stap nog niet in, en laat de boel exploderen. Altijd succes. Weet je wel zeker dat je een bom op het vliegtuig hebt zitten? En weet je zeker dat de knop voor ontploffen niet toevallig een andere functie heeft als je in de auto zit?

@hieronder: Als je wil reageren op het bericht boven je, hoef je in principe niet te quoten, maar dat terzijde.

Dan vrees ik dat ik je niet verder kan helpen.

Bewerkt: door guardian1980
Link to comment
Delen op andere websites

Ikzelf speel het op de 360 en doe het altijd zo:

Ik parkeer mijn auto naast het vliegtuig en stap uit. ik ren naar het vliegtuig, gooi een bom, als ik 'm niet tegen het vliegtuig aan zie zitten gooi ik er nog een, totdat ik zeker weet dat er één op zit (één is voldoende, meer hoeft niet). Dan ren ik terug naar m'n auto maar stap nog niet in, en laat de boel exploderen. Altijd succes. Weet je wel zeker dat je een bom op het vliegtuig hebt zitten? En weet je zeker dat de knop voor ontploffen niet toevallig een andere functie heeft als je in de auto zit?

ik weet zeker dat ,t de goeden knop is want bij de Tram werkte ,t wel

----

Gelukt alleen ik plakte de bommen op ,t verkeerde vliegtuig :cab:

>>> Door Hanneswasco: Dubbelpost samengevoegd. In het vervolg je bericht bewerken, aub.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik ben ook bij die missie... Welke vliegtuig moet je gooien dan??

Vandeweek gooide ik een aantal bommen op dat ding en toen ging hij laden en opeens ging die verder en toen was ik gepakt voor de politie WTF!!:o'

Je moet op het vliegtuig gooien wat klaar staat om te gaan taxien(wegrijden). Je hoort ook wel dat het vliegtuig 'aanstaat'.

Link to comment
Delen op andere websites

De radar geeft tevens ook aan waar het vliegtuig te vinden is door middel van een rode stip, net als bij de trein en de hijskraan die je daarvoor opgeblazen hebt. En 1 bommetje is genoeg trouwens, alleen bij de hijskraan moet je er 3 op plakken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...