Shotyoudie Geplaatst: 6 januari 2011 Rapport Geplaatst: 6 januari 2011 Hey, Ik heb mijn object in sa gezet volgens puma's tutorial. Maar mij gta sa crasht nu op 60% van het laadbalkje. Ik heb het object in gta3.img (home.dff, home.col,homet.txd) in MEd heb ik het object in sa gezet in het bestand "sfse.ide" en het gemapt in "sfse.ipl" daarna gewoon op save install geklikt en gta gestart. Wat kan hier het probleem van zijn, ik heb al de .ide en .ipl bestanden van sfse bekeken en daar kan ik geen fout vinden ook in de txd heb ik met dff check geen fouten gevonden. en de Dff heb ik met 3dsmax geexpoteert. Weet iemand een fix of het probleem waar het aan ligt? Reageren
Beagle Geplaatst: 6 januari 2011 Rapport Geplaatst: 6 januari 2011 Heb je de TXD afbeeldingen ook gecompressed? Het kan verder aan veel dingen liggen binnen je dff en col, dus controleer die nog eens. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.