Luzhin2.4 Geplaatst: 6 januari 2011 Rapport Geplaatst: 6 januari 2011 (bewerkt) Hoi, Een poosje terug ontdekte ik dat je in EFLC deze kassa kon beroven! Waarschijnlijk wisten jullie al dat dat kon. Weten jullie misschien nog meer winkels die je kunt beroven? Zou je misschien een screenshot kunnen posten waar je voor de winkel staat en waar de plek op de map te vinden is? Vlak voor de overval... Hier gaat het om, hoppa weer ongeveer $140 verdient Bewerkt: 6 januari 2011 door Luzhin2.4 Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 6 januari 2011 Rapport Geplaatst: 6 januari 2011 (bewerkt) Je kan de kassa's bij Tw@t ook beroven, en de kassa bij die wasserij in die missie van Vlad (Hung Out To Dry). Meer locaties ken ik niet. Bewerkt: 6 januari 2011 door Donald F. Duck Reageren
Luzhin2.4 Geplaatst: 6 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2011 (bewerkt) Thx, Nooit doorgehad dat die internetcafes een kassa hadden. Hij staat ook niet op de balie. Bewerkt: 6 januari 2011 door Luzhin2.4 Reageren
Faex Geplaatst: 6 januari 2011 Rapport Geplaatst: 6 januari 2011 (bewerkt) Soms kun je wel 1 of 2 ster(ren) krijgen hé Maar het was volgens mij al een tijdje bekend. Bewerkt: 7 januari 2011 door Faex Reageren
PrioX Geplaatst: 6 januari 2011 Rapport Geplaatst: 6 januari 2011 Thx, Nooit doorgehad dat die internetcafes een kassa hadden. Hij staat ook niet op de balie. Deze kassa staat op de balie van het kleine restaurant in het internetcafé Reageren
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 6 januari 2011 Rapport Geplaatst: 6 januari 2011 Wow 120 euro. Word je niet veel rijker van Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 6 januari 2011 Rapport Geplaatst: 6 januari 2011 Lol, dit wist ik helemaal niet, terwijl ik het toch alweer een tijdje speel. Zojuist even gedaan en inderdaad, wel geinig. De bedragen verschillen wel, had net $63 en $146. Maar het gaat om het idee. Reageren
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 6 januari 2011 Rapport Geplaatst: 6 januari 2011 OOk mogelijk voor gewone IV ? Reageren
whoeveriam0iam14222 Geplaatst: 6 januari 2011 Rapport Geplaatst: 6 januari 2011 de tw@t in ieder geval wel de modo kan trouwens ook in eflc me nooit echt verveeld dat ik het ging doen. (ook niet aan gedacht toen) Reageren
Luzhin2.4 Geplaatst: 6 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2011 Lol, dit wist ik helemaal niet, terwijl ik het toch alweer een tijdje speel. Zojuist even gedaan en inderdaad, wel geinig. De bedragen verschillen wel, had net $63 en $146. Maar het gaat om het idee. Ja, ik kwam er ook per toeval achter:) zo zie je maar weer dat je altijd wel wat nieuws ontdekt na een poosje. Reageren
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 6 januari 2011 Rapport Geplaatst: 6 januari 2011 Idd. Maar leuk gevonden. @ Kan je ook Perseus beroven ? Want daar lijkt me dat er meer geld in zit Reageren
whoeveriam0iam14222 Geplaatst: 6 januari 2011 Rapport Geplaatst: 6 januari 2011 persues heeft volgens mij geen kassa aleen 2 van die kleerkasten die je geld afpakken met overpriced kleren die je verplicht bent te kopen om verder met t verhaal te kunnen Reageren
gta master 1 Geplaatst: 6 januari 2011 Rapport Geplaatst: 6 januari 2011 Perseus niet, die heeft geen kassa. Voor de rest kun je bijna elke winkel beroven . Reageren
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 6 januari 2011 Rapport Geplaatst: 6 januari 2011 Ha jammer! Naja, eens kijken straks. Hoe overval je hem ? Schieten derop ofzo. Console = PS3 Reageren
whoeveriam0iam14222 Geplaatst: 6 januari 2011 Rapport Geplaatst: 6 januari 2011 als je bij een akssa staat die je kan beroven staat er links bovenin je scherm welke knop je moet gebruiken om hem open te maken. je hoeft niet te schieten en de mensen in tw@t zullen het niet eens merken (toch krijg je politie) je moet denk ik dezelfde knop gebruiken als waarmee je troep kunt oppakken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.