Jump to content

Snel geld verdienen


Luzhin2.4

Recommended Posts

Volgens mij heeft die autozaak geen kassa's hoor ;).

Als je voor een kassa gaat staan, komt er als het goed is linksboven iets te staan waar je dan op moet drukken.

Maar het werkt niet bij iedere kassa, nl. bij de Russian Clothes Shop kan de kassa niet open.

die kassa kan wel open maar volgens mij zit er geen geld in.

en die vrouw word dan boos en heel hove beach wil je vermoorden zodra je de kassa opentrekt

Deze kan niet open, heb het gister geprobeerd. Als je die vrouw vermoord gaat er een alarm af en gaan de mensen in Hove Beach op je schieten ;).

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Luzhin2.4

    6

  • Mr.Niko-Bellic

    5

  • whoeveriam0iam14222

    4

  • MostWantedKid

    4

Volgens mij heeft die autozaak geen kassa's hoor ;).

Als je voor een kassa gaat staan, komt er als het goed is linksboven iets te staan waar je dan op moet drukken.

Maar het werkt niet bij iedere kassa, nl. bij de Russian Clothes Shop kan de kassa niet open.

die kassa kan wel open maar volgens mij zit er geen geld in.

en die vrouw word dan boos en heel hove beach wil je vermoorden zodra je de kassa opentrekt

Deze kan niet open, heb het gister geprobeerd. Als je die vrouw vermoord gaat er een alarm af en gaan de mensen in Hove Beach op je schieten ;).

Maar in EFLC zit die winkel dicht, je kunt er niet in.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij heeft die autozaak geen kassa's hoor ;).

Als je voor een kassa gaat staan, komt er als het goed is linksboven iets te staan waar je dan op moet drukken.

Maar het werkt niet bij iedere kassa, nl. bij de Russian Clothes Shop kan de kassa niet open.

die kassa kan wel open maar volgens mij zit er geen geld in.

en die vrouw word dan boos en heel hove beach wil je vermoorden zodra je de kassa opentrekt

Deze kan niet open, heb het gister geprobeerd. Als je die vrouw vermoord gaat er een alarm af en gaan de mensen in Hove Beach op je schieten ;).

Maar in EFLC zit die winkel dicht, je kunt er niet in.

Dat is waar, maar ik heb het over de 'gewone' IV ;).

Link to comment
Delen op andere websites

Het beste geld verdienen is op Bohan bij stripclub even rond rijden dan zie je en soor FBI groote wagen hij is groen blaas het op dan krijg je veeeeel geld,

Screen:O

Is dat een Gruppe6 vrachtwagen? Ik ga het ff proberen :)

Ja, en hij is groen.

>>> Door Hanneswasco: Ook zulke opmerkingen zijn nutteloos en dus spam. Laatste waarschuwing.<<<

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

hoe doe je dat overvallen dan precies?

Lees dit: ;)

als je bij een akssa staat die je kan beroven staat er links bovenin je scherm welke knop je moet gebruiken om hem open te maken.

je hoeft niet te schieten en de mensen in tw@t zullen het niet eens merken (toch krijg je politie)

je moet denk ik dezelfde knop gebruiken als waarmee je troep kunt oppakken

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...