Flokkert Geplaatst: 6 januari 2011 Rapport Geplaatst: 6 januari 2011 Lol, ik wist dit eigenlijk ook niet. Als ik me goed kan herinneren kon dit ook in Vice City Stories? Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 6 januari 2011 Rapport Geplaatst: 6 januari 2011 Er zit ook een Wasserete in Alderney City. maar kweet niet precies waar. Reageren
Nissan Geplaatst: 6 januari 2011 Rapport Geplaatst: 6 januari 2011 Lol, ik wist dit eigenlijk ook niet. Als ik me goed kan herinneren kon dit ook in Vice City Stories? Nee, in Vice City. Daar liep je een winkel in, hief je een pistool op, en dan legde de cassiër geld op de balie dat je dan kon pakken. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 6 januari 2011 Rapport Geplaatst: 6 januari 2011 Speel dit spel nu al twee jaar maar dit is me werkelijk nog nooit opgevallen. Goed gevonden Reageren
ivaan73 Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 Het beste geld verdienen is op Bohan bij stripclub even rond rijden dan zie je en soor FBI groote wagen hij is groen blaas het op dan krijg je veeeeel geld, Reageren
OscarPownedYou Geplaatst: 8 januari 2011 Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 En die auto winkel tegenover Pereus, kun je die niet beroven? Daar zit vast veel in. Ze hebben ook nog een bovenverdieping dus das x 2. En trouwens, hoe doe je dat dan? Voor een kassa staan en op Enter drukken ofzo? Of gewoon die kassa verrot knallen? IDK, tell me. Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 8 januari 2011 Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 En die auto winkel tegenover Pereus, kun je die niet beroven? Daar zit vast veel in. Ze hebben ook nog een bovenverdieping dus das x 2. En trouwens, hoe doe je dat dan? Voor een kassa staan en op Enter drukken ofzo? Of gewoon die kassa verrot knallen? IDK, tell me. Volgens mij heeft die autozaak geen kassa's hoor . Als je voor een kassa gaat staan, komt er als het goed is linksboven iets te staan waar je dan op moet drukken. Maar het werkt niet bij iedere kassa, nl. bij de Russian Clothes Shop kan de kassa niet open. Reageren
OscarPownedYou Geplaatst: 8 januari 2011 Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 Volgens mij heeft die autozaak geen kassa's hoor . Als je voor een kassa gaat staan, komt er als het goed is linksboven iets te staan waar je dan op moet drukken. Maar het werkt niet bij iedere kassa, nl. bij de Russian Clothes Shop kan de kassa niet open. Oké, ik neem aan dat je het gewoon kan zonder een of andere missie te moeten hebben gehad? Thanks. Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 8 januari 2011 Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 Volgens mij heeft die autozaak geen kassa's hoor . Als je voor een kassa gaat staan, komt er als het goed is linksboven iets te staan waar je dan op moet drukken. Maar het werkt niet bij iedere kassa, nl. bij de Russian Clothes Shop kan de kassa niet open. Oké, ik neem aan dat je het gewoon kan zonder een of andere missie te moeten hebben gehad? Thanks. Nee, je kunt dit gewoon vanaf het begin al doen Reageren
Luzhin2.4 Geplaatst: 8 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 Kwam ik toevallig tegen in Alderny: Volgens mij kun je alleen de internetcafes en de Wasserettes overvallen. De auto zaken en motorzaak hebben geen kassa's en het rockstar cafe ook niet. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 8 januari 2011 Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 Kwam ik toevallig tegen in Alderny: >>> Door Hanneswasco: Afbeelding in quote verwijderd.<<< Volgens mij kun je alleen de internetcafes en de Wasserettes overvallen. De auto zaken en motorzaak hebben geen kassa's en het rockstar cafe ook niet. Deze winkel bedoelde ik dus Reageren
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 8 januari 2011 Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 Het beste geld verdienen is op Bohan bij stripclub even rond rijden dan zie je en soor FBI groote wagen hij is groen blaas het op dan krijg je veeeeel geld, Screen:O Reageren
Luzhin2.4 Geplaatst: 8 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 Het beste geld verdienen is op Bohan bij stripclub even rond rijden dan zie je en soor FBI groote wagen hij is groen blaas het op dan krijg je veeeeel geld, Screen:O Is dat een Gruppe6 vrachtwagen? Ik ga het ff proberen Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 8 januari 2011 Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 Die vindt je vaak in het havengebied, waar Brucie zijn garage en appartement zijn. Reageren
whoeveriam0iam14222 Geplaatst: 8 januari 2011 Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 Volgens mij heeft die autozaak geen kassa's hoor . Als je voor een kassa gaat staan, komt er als het goed is linksboven iets te staan waar je dan op moet drukken. Maar het werkt niet bij iedere kassa, nl. bij de Russian Clothes Shop kan de kassa niet open. die kassa kan wel open maar volgens mij zit er geen geld in. en die vrouw word dan boos en heel hove beach wil je vermoorden zodra je de kassa opentrekt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.