Jump to content

Stomme gangster ?


Mr.Niko-Bellic

Recommended Posts

Ik was ergens, bij een gebouw met trappen. Ik schoot iemand neer en opeens werd er op mij geschoten, door iemand met een Uzi. Ik dus schuilen. Schiet die mafkees opeens iemand anders neer, een voorbijganger. Diegene is dood, gaat die bij hem staan, blijft hij schieten. Daar ging hij wel 10 minuten mee door :schater: 10 minuten op een lijk schieten :bonk:

Bug of wat is dit ?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat die een lange tijd op dat lijk schoot zal gewoon een klein foutje zijn in het spel dat af en toe voorkomt. Maar in GTA IV zijn er inderdaad gangsters die op jou zullen schieten als je hun buurt onveilig maakt, of natuurlijk op anderen. Je kan in zo'n geval bijvoorbeeld de politie bellen (911); dan komt deze de gangster arresteren, of ontstaat er een groot vuurgevecht!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het wel eens gehad toen er een lange rij stond voor een tolhuisje. Ik reed langs de rij en knalde tegen de auto aan die bij de slagboom stond. Stapte er iemand uit die meteen op mij begon te schieten. De politie kwam, schoot hem dood, en ging toen weer vrolijk in het tolhuisje zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

ik had de zelfde bug maar dan dat de politie's op een lijk ging schieten

Dat is volgens mij geen bug: De politie wil nog wel eens zeker weten of hij/zij wel dood ís ;)

Daarom schieten ze soms nog wel eens door op een lijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb ook wel eens gehad dat verschillende mensen op mij beginnen te schieten nadat ik een actie had verricht. Zou jij je niet bedreigt voelen als je schoten jou kant op hoort gaan? Als ik een wapen had zou ik misschien ook wel beginnen te schieten op die persoon.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb ook wel eens gehad dat verschillende mensen op mij beginnen te schieten nadat ik een actie had verricht. Zou jij je niet bedreigt voelen als je schoten jou kant op hoort gaan? Als ik een wapen had zou ik misschien ook wel beginnen te schieten op die persoon.

Ik zou eerst zeker willen weten of die persoon écht op mij schiet :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...