Lopot Geplaatst: 6 januari 2011 Rapport Geplaatst: 6 januari 2011 Hoi Mensen, Ik ben via een Savegame op dit forum in Liberty City: Maar ik weet niet welke delen Solid zijn. Als ik over een klein muurtje spring op een weg val ik Maar waar kan ik dus wel lopen: Op een weg bijvoorbeeld? Groetjes, Lopot Reageren
Basssss Geplaatst: 6 januari 2011 Rapport Geplaatst: 6 januari 2011 Pak een wapen en schiet op plekken die je niet vertrouwt. Als er vonken vanaf spatten kun je er lopen, zie je helemaal niets gebeuren dan is de kans behoorlijk groot dat het niet solid is. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 6 januari 2011 Rapport Geplaatst: 6 januari 2011 Je kan overal lopen van wat bij het restaurant/café hoort en als je bij het restaurant via de achterdeur eruit gaat kun je rechts over een muurtje klimmen. Dan kom je in een soort van zijsteeg. Die is ook solid. Met een cheat kun je over de muur springen (KANGAROO). Als je in die steeg de rechterkant loopt kom je op de weg voor het huis. Die is ook solid, maar niet overal. Een klein stukje naar links kun je lopen en je kunt nog tot het restaurant lopen. Verder is alles unsolid. Om te controleren of iets solid is kun je het beste een pistool gebruiken. Je schiet op het stukje grond en dan kun je makkelijk zien of je de vloer geraakt hebt of dat hij er doorheen schiet. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 6 januari 2011 Rapport Geplaatst: 6 januari 2011 ben je ook buiten op de weg geweest? zowel als je naar beneden loopt kom je bij een kruispunt en vanaf daar is 't niet meer solid de weg aan de rechter kant van Marks Bistro is voor een klein stuk solid en derest unsolid. Het Treinstation is Unsolid Niet veel is Solid Dus Reageren
Lopot Geplaatst: 6 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2011 (bewerkt) Ja zo wordt het wel erg makkelijk maar je kunt maar in een klein gedeelte komen: Op de weg waar je terecht komt achter Marco's Bistro dan val je er doorheen.. Want het begint in Marco's Bistro. Editje: De achterdeur van het restaurant is die bij de keuken? Bewerkt: 6 januari 2011 door VWO-er Dubbelpost samengevoegd Reageren
7_leffe_7 Geplaatst: 28 februari 2011 Rapport Geplaatst: 28 februari 2011 Je kan ook een mod downloaden om liberty city solid te maken. Bij mij lopen er dan zelfs mensen rond. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.