GeeJee Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 Ik heb nu twee keer geprobeerd om al die tags over te spuiten, zelfs met een kaart erbij en dan zegmaar alles doorstrepen wat ik had gedaan, maar ik kom elke keer maar tot 99/100... :lol: Ik heb het spel ff opnieuw gestart, en nu kom ik erachter dat je in die missie waarin sweet laat zien hoe je die tags moet spuiten er in dat filmpje zelf eentje spuit, maar die telt dus niet mee... :blink: wie kent die probleem en weet wat je er aan kan doen??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 Kijk eens op de kaart in de walkthrough, daar vind je alle tags, ik heb ze allemaal gevonden met die map. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dmx Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 Kijk eens op de kaart in de walkthrough, daar vind je alle tags, ik heb ze allemaal gevonden met die map. heeft ie toch ook gedaan......... het beste kun je gewoon weer alles even langslopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 Zolang ik maar niet met dat probleem kom te zitten...Ik ben er nou ook mee bezig :rolleyes: . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 alles nalopen. ik had het met de oysters. alle oysters aangekruist op de map. maar miste er 1tje toen alles nagelopen en toen vondt ik de laatste Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 als je net eentje verkeerd hebt gedaan moet je alles weer bij langs lopen dat is best wel iritant Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 Ik heb nu twee keer geprobeerd om al die tags over te spuiten, zelfs met een kaart erbij en dan zegmaar alles doorstrepen wat ik had gedaan, maar ik kom elke keer maar tot 99/100... :lol: Ik heb het spel ff opnieuw gestart, en nu kom ik erachter dat je in die missie waarin sweet laat zien hoe je die tags moet spuiten er in dat filmpje zelf eentje spuit, maar die telt dus niet mee... :blink: wie kent die probleem en weet wat je er aan kan doen??? Het kan natuurlijk ook dat je: Zo'n tag door hebt gestreept terwijl je die nog niet had. En met die missie van sweet krijg je als het goed is er vanzelf een tag bij. Misschien is het wel een bug ofzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 Misschien is het wel een bug ofzo Dat denk ik eerder...Ik heb ze vandaag ook allemaal gedaan. En had ze in één keer. Dus of het is een bug. Of Je kunt niet strepen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Meneer Euro Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 Als het goed is moeten die "Tags" van Sweet ook meetellen, het beste wat je kan doen is alles even opnieuw nagaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAmaniax Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 wat gebeurt er eigenlijk als je de tag van sweet spuit vóór het filmpje?? spuit sweet he dan nog een keer? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shorty_D Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 wat gebeurt er eigenlijk als je de tag van sweet spuit vóór het filmpje??spuit sweet he dan nog een keer? dan kan je nog niet beschikke over een spuitbus tenzij je een cheat gebruikt en dan spuit sweet hem idd over. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenTheMen Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 k denk dat hij wel langs alle tags is geweest en ze ook wel allemaal heeft gespoten maar dat hij der 1tje niet lang genoeg gespoten had.., Nu is er misschien wel eentje helemaal groengekleurd maar dan moet je nog net een seconde langer spuiten om te zorgen dat hij zegt '57/100 tags' of wat die ook al weer zei Ga ze allemaal nog is langs en probeer op ze allemaal ook weer ff te spuiten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 wat gebeurt er eigenlijk als je de tag van sweet spuit vóór het filmpje??spuit sweet he dan nog een keer? dan kan je nog niet beschikke over een spuitbus tenzij je een cheat gebruikt en dan spuit sweet hem idd over. Nee hoor, je kunt vanaf het allereerste moment in het spel zonder een cheat over een spuitbus beschikken. Op het dak van het het gele gebouw naast CJ's huis ligt namelijk een spuitbus. Ik heb een savegame gemaakt waarin ik voor ook maar 1 missie te hebben gespeeld alle tags al heb. Als je dan de tag-missie gaat doen gaat eht aantal gesprayde tags terug naar 94 en haal je in die missie weer de 100 tags. De PS2 versie had een bug dat als je een tag >70% sprayt en je spuitbus is op, deze spray niet geteld wordt en ook niet meer verder te sprayen is. Misschien 18 of 19 over het hoofd gezien omdat die nogal dicht bij elkaar liggen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.