Jump to content

tags in los santos

GeeJee

Recommended Posts

Ik heb nu twee keer geprobeerd om al die tags over te spuiten, zelfs met een kaart erbij en dan zegmaar alles doorstrepen wat ik had gedaan, maar ik kom elke keer maar tot 99/100... :lol:

Ik heb het spel ff opnieuw gestart, en nu kom ik erachter dat je in die missie waarin sweet laat zien hoe je die tags moet spuiten er in dat filmpje zelf eentje spuit, maar die telt dus niet mee... :blink: wie kent die probleem en weet wat je er aan kan doen???

Delen op andere websites

Ik heb nu twee keer geprobeerd om al die tags over te spuiten, zelfs met een kaart erbij en dan zegmaar alles doorstrepen wat ik had gedaan, maar ik kom elke keer maar tot 99/100... :lol:

Ik heb het spel ff opnieuw gestart, en nu kom ik erachter dat je in die missie waarin sweet laat zien hoe je die tags moet spuiten er in dat filmpje zelf eentje spuit, maar die telt dus niet mee... :blink: wie kent die probleem en weet wat je er aan kan doen???

Het kan natuurlijk ook dat je:

Zo'n tag door hebt gestreept terwijl je die nog niet had.

En met die missie van sweet krijg je als het goed is er vanzelf een tag bij.

Misschien is het wel een bug ofzo.

Delen op andere websites

wat gebeurt er eigenlijk als je de tag van sweet spuit vóór het filmpje??

spuit sweet he dan nog een keer? :D

dan kan je nog niet beschikke over een spuitbus

tenzij je een cheat gebruikt en dan spuit sweet hem idd over.

Delen op andere websites

k denk dat hij wel langs alle tags is geweest en ze ook wel allemaal heeft gespoten maar dat hij der 1tje niet lang genoeg gespoten had..,

Nu is er misschien wel eentje helemaal groengekleurd maar dan moet je nog net een seconde langer spuiten om te zorgen dat hij zegt

'57/100 tags' of wat die ook al weer zei :puh:

Ga ze allemaal nog is langs en probeer op ze allemaal ook weer ff te spuiten ;)

Delen op andere websites

wat gebeurt er eigenlijk als je de tag van sweet spuit vóór het filmpje??

spuit sweet he dan nog een keer?  :D

dan kan je nog niet beschikke over een spuitbus

tenzij je een cheat gebruikt en dan spuit sweet hem idd over.

Nee hoor, je kunt vanaf het allereerste moment in het spel zonder een cheat over een spuitbus beschikken. Op het dak van het het gele gebouw naast CJ's huis ligt namelijk een spuitbus.

Ik heb een savegame gemaakt waarin ik voor ook maar 1 missie te hebben gespeeld alle tags al heb. Als je dan de tag-missie gaat doen gaat eht aantal gesprayde tags terug naar 94 en haal je in die missie weer de 100 tags.

De PS2 versie had een bug dat als je een tag >70% sprayt en je spuitbus is op, deze spray niet geteld wordt en ook niet meer verder te sprayen is.

Misschien 18 of 19 over het hoofd gezien omdat die nogal dicht bij elkaar liggen?

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...