BiglifeRPG Geplaatst: 6 januari 2011 Rapport Geplaatst: 6 januari 2011 Ik heb een gouden hotknife gemaakt eingelijk moest t een Roestige bak worden maar ik koos er toen voor om 'm goud te maken Screens: Download link is in bijlage! Have Fun!! hotknife mod.zip Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 6 januari 2011 Rapport Geplaatst: 6 januari 2011 Geweldig! Echt super mooi! Is dit je eerste mod? Al gelijk zo goed! Heb je vast heel lang aan gewerkt. Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 Wouw KUTGW! altijd al een gouden bak willen hebben Ga zo door! Reageren
Megadreams Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 Persoonlijk vind ik het een beetje te simpel. Even de texture aanpassen naar een goud texture en voila. Het is in een paar minuten al gedaan. Reageren
Davedavy Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 Idd , dat dacht ik ook al Reageren
Puma Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 Geweldig! Echt super mooi! Is dit je eerste mod? Al gelijk zo goed! Heb je vast heel lang aan gewerkt. Sarcasme, "duh"? Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 7 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 Mischien ga ik er een limo van maken Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 Mischien ga ik er een limo van maken Een limo met de neus van een hotknife of een limo van goud? Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 7 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 Mischien ga ik er een limo van maken Een limo met de neus van een hotknife of een limo van goud? Limo met neus van hotknife maar dan mischien wel die grill eraf Reageren
Beagle Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 Stelt weinig voor, texture veranderen kan iedereen.. Niet echt de moeite waard. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 7 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 Stelt weinig voor, texture veranderen kan iedereen.. Niet echt de moeite waard. kben ook maar nieuw met modding hoor Reageren
gtaewald Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 (bewerkt) Stelt weinig voor, texture veranderen kan iedereen.. Niet echt de moeite waard. ach... gun hem nou z'n momentje, hij is nieuw hiermee. leuk voor een van je eerste mods, ook een leuk idee. Bewerkt: 7 januari 2011 door gtaewald Reageren
idrii6666 Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 leuk gedaan jammer dat ik daar geen verstandt van heb Reageren
Beagle Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 kben ook maar nieuw met modding hoor ach... gun hem nou z'n momentje, hij is nieuw hiermee. Gaan we weer op die tour.. Heb je liever reacties die mensen misschien niet echt menen ("heel mooi, echt prachtig!") of waar je niks aan hebt ("heel mooi, echt prachtig!"), of wil je reacties met een echte mening zodat je weet wat beter of anders kan? Wat je uit mijn post kan leren is dat een texture modje wel even leuk is, maar dat het verder niks voorstelt en dat niemand het echt wil hebben. Je kan dus beter beginnen aan uitgebreidere texture mods of nog beter mods met nieuwe modellen, werelden, geluiden, missies.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.