Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

:( kben ook maar nieuw met modding hoor

Om te beginnen , géén knip en plak texture. Zelfs een baby kan werken met paint...

Geplaatst:

Om te beginnen , géén knip en plak texture. Zelfs een baby kan werken met paint...

dude ik heb die kleur en interior zelf gemaakt met photoshop hoor :S

Geplaatst:

Kijk, iedereen moet ergens beginnen met modding. De één zijn eerste mod is een wat "leukere" mod dan die van een ander, dat snap ik best. Maar wat ik niet snap, is hoe je een mod kunt publiceren wat je in 3 seconden gemaakt heb? De mods van mij, daar ben ik dagen mee bezig geweest. DYOM spande de kroon, daar zijn wij met 2 man iets van 3 maanden mee bezig geweest voor de eerste versie. Er zijn nu, na ruim 2 jaar, slechts 6 versies geweest, terwijl we er echt honderden misschien wel duizenden uren per man in hebben gestoken. Dan kan ik niet begrijpen dat er leden zijn die een mod beginnen en die na een half uurtje online zetten. Natuurlijk zijn er mods die erg weinig tijd nodig hebben en nog leuk zijn, maar daar vallen meestal geen texture mods onder. Wees creatief, maar werk wel een beetje voor je mod. Dan kunnen zelfs beginnende mods al erg leuk zijn. ;)

Geplaatst:

Je hebt volledig gelijk. Dat is ook vooral een reden waarom ik mijn SCM mods nog nooit heb gereleasd. Ik wil eerst een volledige grote mod voor ik hem release. En zeker zijn dat die nog niet bestaat.

Geplaatst:

ach... gun hem nou z'n momentje, hij is nieuw hiermee.

Gaan we weer op die tour.. Heb je liever reacties die mensen misschien niet echt menen ("heel mooi, echt prachtig!") of waar je niks aan hebt ("heel mooi, echt prachtig!"), of wil je reacties met een echte mening zodat je weet wat beter of anders kan?

Wat je uit mijn post kan leren is dat een texture modje wel even leuk is, maar dat het verder niks voorstelt en dat niemand het echt wil hebben. Je kan dus beter beginnen aan uitgebreidere texture mods of nog beter mods met nieuwe modellen, werelden, geluiden, missies..

mischien ga ik dan wel ff ottos ombouwen :)

Geplaatst:
Je hebt volledig gelijk. Dat is ook vooral een reden waarom ik mijn SCM mods nog nooit heb gereleasd. Ik wil eerst een volledige grote mod voor ik hem release. En zeker zijn dat die nog niet bestaat.

Het is wel leuk om, als je op een gegeven moment een tiental kleine mods hebt gemaakt, die gewoon in één keer op het forum te zetten in één topic. Dan kan iedereen eruit pikken wat-ie lekker vindt. Datzelfde heb ik gedaan (ben ik nog mee bezig): ik heb een behoorlijke lading mods die ik de afgelopen jaren heb gemaakt en die ik niet het releasen waard vond, maar omdat er altijd wel mensen zijn die 't 'lachen' vinden heb ik ze toch gereleased (ik doe er zelf niks mee).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...